"רכילות ושמועות": הטענות נגד פרקליט מחוז הדרום נדחו

נציב הביקורת ניקה מכל חשד את אלון אלטמן, שנטען כי קיים קשר מיני עם פרקליטה והשתמש בסמים, ואת פרקליט המדינה שנטען כי טייח את הפרשה: "לא נפל כל פגם בהתנהלותו"

זמן צפייה: 03:54

נציב הביקורת על הפרקליטות, דוד רוזן, הגיש היום (שני) את דוח הבדיקה בעניין הטענות נגד פרקליט מחוז הדרום, עו"ד אלון אלטמן, וניקה אותו מכל חשד. על הטענות בדבר טיוח של פרקליט המדינה, אמר: "לא נפל כל פגם בהתנהלותו".

רוזן התייחס בדוח לטענות לקשר מיני בין פרקליט המחוז לפרקליטה וכתב כי מדובר ברכילות מלפני כמה שנים, ולדבריו הטענות היוו נשק בסכסוך פנימי בתוך הפרקליטות שפגעו בפרקליט המחוז ובפרקליטה המדוברת. על הטענות לשימוש בסמים קבע רוזן שמדובר ב"שמועות לא מבוססות".

לכתבות נוספות בנושא >>

התלונה נגד פרקליט מחוז דרום: טענות סרק – או עבירות חמורות?

מסתמן: המשטרה תמליץ להעמיד לדין את אפי נוה בפרשת השוחד המיני

קרע בין מנכ"ל האוצר לאנשי אגף התקציבים: "שיטות של מאפיה"

פרקליט מחוז דרום, אלון אלטמן
פרקליט מחוז דרום, אלון אלטמן | צילום: חדשות 13

"על מזבח הערך 'והיה מחננו טהור' נעשה שימוש באותו 'נשק', שלא בחדרי חדרים, מבלי שים לב למשמעות הפגיעה במעורבים ובמשפחתם, הכל כאשר מדובר ב'התרחשות' אשר כלל לא ברור אם נתקיימה", כתב רוזן.

כזכור, לפני כשבועיים מכתב אנונימי נגד אלטמן הגיע לידי רוזן. במכתב הופיעו שתי טענות מרכזיות, האחת סביב קשר שניהל עם עורכת דין במחוז, והשניה, טענה על שימוש בסמים. רוזן פתח בבדיקה, שבסופה צפוי להתברר אם מדובר בטענות סרק או בעבירות של ממש. זאת, ברקע יריבות בת ארבע שנים של אלטמן עם המשנה שלו.

כאמור, במכתב התלונה האנונימי הועלו שתי טענות. הראשונה היא שפרקליט המחוז ניהל עד לפני כחמש שנים, עוד לפני שמונה לתפקיד, קשר אישי צמוד עם עורכת דין במחוז. על פי הכתוב במכתב, פרקליטה נוספת ראתה את השניים מתחבקים. הטענה השנייה היא שאלטמן ישב באחד מערבי כנס לשכת עורכי הדין באילת עם חמישה פרקליטים אחרים וסנגור, והם עישנו ביחד סמים.

במכתב צוינו כמה שמות של עורכי דין שיכולים, לטענת המתלונן האנונימי, לשפוך אור על הפרשה. אלטמן הכחיש את האירוע ואף הציע להיבדק בפוליגרף. הנציב רוזן פתח מיד בבדיקה ואף זימן לעדות כמה עורכי דין בניסיון להבין האם יש אמת בדברים.