רפאל נפצע אנוש בפגע וברח, הנהגת נמלטה: "השאירה אותו לגסוס"

בזמן שרפאל בן ה-4.5 נאבק על חייו בבית החולים שניידר, אביו זיו מנסה להבין מדוע נהגת בשנות ה-70 לחייה נמלטה לאחר שפגעה בו עם רכבה בערב שבת בנתניה, ולא העניקה לו עזרה. "היא פשוט ברחה, זה משגע אותי"

זמן צפייה: 02:38

בבית החולים שניידר ממשיך להיאבק גם היום (שני) על חייו רפאל עדנה בן ה-4.5, שנפצע אנושות בתאונת פגע וברח ביום שבת בנתניה. החשודות, אם ובתה בנות 70 ו-50, נעצרו - אך שוחררו למעצר בית. אביו של רפאל, זיו, הביע זעם בשיחה עם חדשות 13: "היא ברחה. זה משגע אותי איך היא השאירה אותו לגסוס שם. כל יום התמונה עולה לי".

התאונה התרחשה בשדרות בן גוריון שבעיר. הנהגת החשודה פגעה בעוצמה ברפאל - ונמלטה מהמקום. "הסבא טייל איתם והחזיק ילד אחר ביד אחת ואת הילד השני. הם רק נכנסו לכביש - ואז בא הרכב והעיף את רפאל", מספר האב.

החשודות נעצרו אחרי כמה שעות, ועל-פי החשד הן ניסו להגיע למוסך שייתקן את הנזק ברכב בכדי לטשטש ראיות. "אם יש צדק, שייתנו לה את העונש המירבי למען יראו וייראו", אומר זיו. "שאנשים יבינו שהם לא יכולים לעלות על ההגה שתויים, שהם לא יכולים לפגוע ולברוח".

שתי החשודות נחקרו במשך כחמש שעות בתחנת משטרת כפ סבא, אך בשל גילן שוחררו למעצר בית. האב התקומם על ההחלטה: "היא לא יכולה לשבת בבית ולנהל את החיים שלה כאילו הכול טוב, ואצלנו המשפחה מפורקת. מה אנשים יגידו? נפגע ונברח". אמו של רפאל, שמחה, אמרה: "אני חסרת מילים. אני בהלם ודורשת שיימצו איתן את הדין. אין אופציה אחרת".