פרשת גל הירש: הפרקליטות לא תערער על ההחלטה לחשוף את עד המדינה

פרסום ראשון: לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב התיר לפרסם את זהותו של עד המדינה בפרשת "דיפסנב שילד", שבה מואשם תא"ל במיל' הירש, ניתן עיכוב ביצוע על ההחלטה עד מחר - אך לחדשות 13 נודע כי בפרקליטות לא צפויים לערער

גל הירש בבית המשפט
גל הירש בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פרסום ראשון: פרקליטות המדינה לא צפויה לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שקבע כי ניתן לפרסם את זהותו של עד המדינה בפרשת דיפסנב שילד שבה מואשם תא"ל במיל' גל הירש. כך נודע היום (שני) לחדשות 13.

כאמור, לפני כמעט שלושה שבועות, בית המשפט התיר היום לפרסם את זהותו של עד המדינה בפרשת גל הירש, אם כי ניתן עיכוב ביצוע על ההחלטה עד ה-6 בספטמבר כדי לאפשר לפרקליטות לערער אם תחליט לעשות זאת. לחדשות 13 נודע היום כי הפרקליטות לא צפויה לערער על החלטת בית המשפט, וזהותו של עד המדינה - תותר בפרסום.

בשנים האחרונות, הירש וסנגוריו ניהלו קרב עיקש מול הפרקליטות על הסרת החיסיון בפרשת גל הירש. הפרקליטות התנגדה נחרצות להסיר את צו איסור הפרסום על זהותו ומעשיו של עד המדינה בפרשה, ואילו הירש וסנגוריו טענו שלפרקליטות תיגרם מבוכת ענק ברגע שיתבררו הפרטים אודותיו.

יניב אדם
יניב אדם | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בהקשר זה יצוין כי בחודש יוני נגזר עונש של שישה חודשי עבודות שירות וקנס בסך 100 אלף שקלים על יניב אדם, אביו של הזמר עומר אדם. אדם, הורשע בעבירות מס, לאחר שהודה שלא דיווח על הכנסות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקלים שנצברו מפעילותו בגיאורגיה. זאת, כחלק מפרשת מס שעודנה מתנהלת בבית המשפט, שבה נאשמים גם שותפיו - הירש, עודד שכנאי ומיכאל בנימיני.