הוארך מעצר הגבר שירה בפורץ רכבו בערד: "ראיה חדשה ודרמטית"

בדיון בהארכת מעצרו של אריה שיף, הציגה המשטרה סרטון מהזירה וטענה כי ייתכן שבכוחו אף לשנות את סעיפי האשמה נגד החשוד. השופט: "ראיה משמעותית הנוגעת להשתלשלות האירועים"

זמן צפייה: 00:17

בית המשפט המחוזי בבאר שבע האריך היום (שני) ביומיים את מעצרו של אריה שיף, שחשוד בהמתה בקלות דעת, לאחר שירה בפורץ לרכבו בערד.

לטענת נציג המשטרה, יש בידיהם "ראיה שתשנה את פני הדברים, ואף יכולה לשנות את סעיפי האשמה". הנציג הראה לשופט תיעוד מזירת האירוע. לדבריו, "שיף מכיר את נהלי הפתיחה באש ומתי נשקפת סכנה לחייו - נשאלת השאלה אם זה המצב לאור הראיות שהוגשו". השופט טען: "מבלי לפרט יתר על המידה, החלטה זאת מבוססת על ראיה חדשה, שלא לומר דרמטית הנוגעת להשתלשלות האירועים".

אתמול נעצר אריה שיף, תושב ערד כבן 70, בחשד שירה למוות באדם שניסה לפרוץ לרכבו. ההרוג, שתחילה נפצע קשה ומותו נקבע בהמשך בבית החולים, הינו תושב אל-אטרש שבדרום, בן 36. בית המשפט שחרר אותו למעצר בית, אך המשטרה ערערה על ההחלטה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בפעם השנייה בארבע שנים: גננת מאשקלון הורשעה בתקיפת ילדים

באיראן טוענים: אלה המעורבים בחיסול ראש תוכנית הגרעין

נהג משאית חסם את הכביש – ואיים בפטיש על נוסעות רכב • תיעוד

תושב ערד ירה למוות באדם שפרץ לרכבו
תושב ערד ירה למוות באדם שפרץ לרכבו | צילום: חדשות 13

בחקירתו, סיפר שיף לשוטרים את השתלשלות האירועים: "ישנתי בקראוון ושמעתי רעש. יצאתי החוצה וראיתי אותו בתוך הרכב. יריתי לכיוון הגלגלים. החשוד התחיל לנסוע, התנגש בחומה - ונפגע". עורך דינו עידן שני מסר אף הוא כי בן ה-70 ניסה לפגוע ברכב ולא בחשוד בפריצה, והוא היה זה שהזעיק את המשטרה ומגן דוד אדום.

פרמדיק מד"א בוריס מירצ'בסקי שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום שוטרים הובילו אותנו לרכב. ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה מאוד". לבסוף, כאמור, הרופאים קבעו את מותו.