אלמונים ירו לעבר בית ראש מועצה מקומית בצפון - מאבטח נפצע קשה

הצעיר בן 28 נפגע בתקרית שאירעה בג'דידה מכר. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו למרכז הרפואי גליל בנהריה. היורה נמלט, והמשטרה פתחה בסריקות

זמן צפייה: 01:11

האלימות בחברה הערביתמאבטח בן 28 נפצע קשה מירי סמוך לביתו של ראש המועצה המקומית ג'דידה מכר. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו למרכז הרפואי גליל בנהריה. היורה נמלט מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות וחוקרת את נסיבות האירוע.

הפצוע עבר ניתוח, שבסיומו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ, כשהוא במצב בינוני ויציב.

בשבוע שעבר נמצאה גופתו של עאדל חטיב בן ה-17 משפרעם בשטח פתוח בעיר, זאת לאחר שיום קודם לכן דווח על היעדרו. כוחות משטרה הוזעקו למקום, וחוקרים שהגיעו לזירה החלו באיסוף ממצאים. ארבעה צעירים עוכבו לחקירה, ונסיבות האירוע נבדקות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשודים בפרשת שחיתות בגוף ביטחוני יועמדו לדין – כפוף לשימוע

תמונות הלוויין חושפות: איראן בונה בסוריה מנהרה לאחסון טילים

סטודנט ישראלי הותקף בפריז: "הוכה בפניו כמה פעמים – והתעלף"

אירוע ירי בג'דידה מכר
אירוע ירי בג'דידה מכר | צילום: חדשות 13

עו"ד סעיד חטיב ומנהל עיר ללא אלימות בעיריית שפרעם, בן דודו של הנער עאדל חטיב בן ה-17 שגופתו אותרה אתמול בעיר, התייחס לרצח ואמר כי "קיבלנו את ההודעה בתדהמה ובהלם. ילד בן 17, תמים, חייכן, התנדב בעיר ללא אלימות ותרם לאחרים. וכך היה הסוף שלו, במקום שילמד, ישלים בגרויות, יתחתן ויהיה אזרח מהשורה – הוא גמר את החיים שלו בתוך קבר בגיל מאוד צעיר". במקביל, מעצר ארבעת החשודים במעורבות ברצח הוארך בשישה ימים.

אמו של הנער, פאטמה חטיב, סיפרה: "לא חשבתי אי פעם שזה יקרה אצלי וירצחו את הבן שלי. עאדל היה הנשמה שלי, הבן הבכור והיחיד שלי, השקעתי המון בחינוך שלו. היה לו אופי נהדר אבל נתנו לו לחיות, הכנו לו בית. היה שאפתן. בפעם האחרונה שראיתי אותו אמר לי 'אני רעב', הכנתי לו אוכל ויצאתי לעבודה שלי. לא הרגשתי שהיה מאויים".