חשד לרצח: מהנדס מועצת ג'דיידה-מכר נורה למוות

צוותי רפואה שהגיעו לזירה ביישוב שבגליל המערבי מצאו את אדהאם חמוד בן ה-42 במצב אנוש, ופינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים - אך שם נקבע מותו. איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים: "חשיבות גדולה על הגנה על שומרי הסף, לרבות נושאי התפקידים המקצועיים ברשויות המקומיות"

Whatsapp Image 2023 06 02 ניידת משטרה בחדרה (ארכיון)At 1
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

חשד לרצח: אדהאם חמוד בן ה-42, מהנדס מועצת ג'דיידה-מכר, נורה למוות היום (חמישי) ביישוב שבגליל המערבי. צוותי רפואה שהגיעו לזירה מצאו אותו במצב אנוש ופינו אותו תוך כדי פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

מאיגוד מהנדסי ואדריכלי הערים נמסר: "אנחנו בהלם מהאירוע הטרגי והקשה בו נרצח מהנדס מ.מ ג'דיידה מכר, אינג' אדהאם חמוד, ושולחים תנחומינו למשפחה. אדהאם היה איש מקצוע צעיר ומבטיח שתרם רבות לפיתוח והתכנון בגליל המערבי. כמובן שאנו מגנים כל סוג של אלימות. יש חשיבות גדולה על הגנה על שומרי הסף, לרבות נושאי התפקידים המקצועיים ברשויות המקומיות. מדינת ישראל חייבת לשים לה למטרה לטפל בנושא, ובפרט בחברה הערבית".

אדהאם חמוד רצח ג'דיידה
זירת הרצח

בעקבות הרצח, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 14 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, זאת לעומת 13 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. מבין הנרצחים השנה, 11 נורו למוות, ו-4 היו צעירים בני פחות מ-30. בין הקורבנות השנה גם אישה אחת.