הקרב על איתן בירן: הסב שמואל פלג הגיש ערעור לבית המשפט

לאחר פסיקת ביה"מש לענייני משפחה שקבע שהניצול היחיד מאסון הרכבל יחזור לחזקת דודתו באיטליה, משפחת האם ביקשה לערער על ההחלטה. "משפחת בירן פעלה בעורמה לכאורה מאחורי גבה של משפחת פלג"

איתן בירן

שמואל פלג, סבו של איתן בירן, הניצול היחיד מאסון הרכבל באיטליה, הגיש היום (שני) לבית המשפט המחוזי ערעור על פסק הדין של בית המשפט לענייני משפחה, שקבע שאיתן יחזור לחזקת דודתו באיטליה.

"לצערנו, בית המשפט בחר שלא להתייחס לנסיבות החריגות שעמדו בפניו", אמרו במשפחת פלג, המיוצגת על ידי עוה״ד חגי הלוי, עידן סגר, מקסים ליפקין, דוד רוזן ורונן דליהו, "והתעלם מפעולותיה החד-צדדיות של דודתו של איתן – שפעלה בעורמה לכאורה מאחורי גבה של משפחת פלג האבלה כדי לזכות במשמורת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעודו בכלא: הרב ברלנד נעצר בחשד למעורבות בפרשת רצח כפול

עם מנוע אחד: טיסת אל על ביצעה בשלום נחיתת חירום בהודו

תושב עזה נכנס באישור הומניטרי – וביצע פיגועי הצתה ברמלה

"גם בימים האחרונים היא ממשיכה להפר בגסות הסכמות זמניות על הסדרי השהיה של איתן עם שתי המשפחות בארץ", הוסיפו, "ובכך מוכיחה שטובתה שלה עולה על זו של איתן. אין סיבה שהדיון בעניין המשך חייו של איתן - אזרח ישראלי שרוב בני משפחתו (משני הצדדים) מצויים בישראל ודוברים עברית - יתקיים באיטליה. נוצר הרושם שמי שבכל זאת עומד על כך, מונע ממניעים זרים".

פרקליטיה של משפחת בירן, עוה"ד שמואל מורן, אבי חימי ואלון עמירן מסרו: "פסק דינו של בית המשפט לענייני משפחה מדבר בעד עצמו, והוא יסודי, מבוסס, מעמיק ומלומד. אנו מקווים כי בית המשפט המחוזי ידחה את הערעור וכי כפי שקבע, ציפה וקיווה בית המשפט לעניני משפחה, איתן ישוב למשפחתו, לבית ספרו, ולמסגרות הטיפוליות שמהן נחטף וזאת באופן המהיר ביותר שניתן".