שירה איסקוב שוחררה מבית החולים: "יוצאת לחיים חדשים"

כחודש וחצי לאחר ניסיון הרצח במצפה רמון, שבו נפצעה אנוש כתוצאה מדקירות בעלה אביעד משה, הצעירה שוחררה לביתה. זאת, לאחר שעברה סדרת ניתוחים ותהליך שיקום. "אני אופטימית וחזקה מתמיד"

זמן צפייה: 00:14

ניסיון הרצח במצפה רמון: שירה איסקוב, שנדקרה והוכתה על ידי בעלה, אביעד משה, בערב ראש השנה לפני כחודש וחצי, שוחררה היום (חמישי) מבית החולים סורוקה לאחר תקופת אשפוז ממושכת. בעת הפרידה, אמרה איסקוב כי "יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה. אופטימית וחזקה מתמיד". איסקוב צפויה להמשיך את השיקום קרוב לבית הוריה ולצד בנה. 

מהצוות הרפואי שטיפל בה נמסר: "היא הגיעה במצב אנוש כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית ומפציעות דקירה בחלקי גופה. לאחר שנותחה במשך שעות, היא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ כללי", והוסיפו: "היא עברה תהליך ריפוי משמעותי, הן פיזי והן רגשי. עם זאת, צפויה לה דרך ארוכה ומאתגרת בהסתגלות למצבה עד לריפוי מוחלט".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מקרון נאם אחרי הפיגוע בניס: "צרפת תחת מתקפה"

נתניהו בטקס לזכר רבין: "יש היום הסתה מפורשת לרצח ר"מ"

13 שנים לאחר הרצח: אסיר עולם הורשע שוב במשפט החוזר

שירה איסקוב, הותקפה על ידי בעלה אביעד משה
שירה איסקוב, הותקפה על ידי בעלה אביעד משה | צילום: חדשות 13

עופר איסקוב, אחיה של שירה, אמר בשיחה עם חדשות 13: "יש לה רגשות מעורבים, אך היא שמחה להשתחרר הביתה. הרופאים ראו שהחוזק הנפשי שלה מתעצם כשהיא עם בנה, אז הם החליטו לשחרר אותה צמוד אליו. היא תהיה בבית ותמשיך את תהליך השיקום בבית החולים כל יומיים".

כזכור, בערב ראש השנה, שירה בת ה-31 פונתה לבית החולים לאחר שנדקרה והוכתה על ידי בעלה שנעצר לאחר המעשה. המשטרה שהגיעה לבית הזוג איתרה את האישה מתבוססת בדמה. לזוג פעוט כבן שנה וחצי שהועבר אל השכנים בליווי גורמי הרווחה מיד לאחר האירוע. לפני כשנה המשטרה טיפלה באירוע אלימות במשפחה בין בני הזוג בתל אביב.

לפני כשלושה שבועות הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ממנו עולה כי משה תקף מספר פעמים באמצעות מערוך עץ את אשתו בעקבות ויכוח שהתפתח בין בני הזוג ורצונה של איסקוב להתגרש ולהעביר את ערב החג יחד עם בנם כבן השנה בבית הוריה. לאחר מכן הוא חנק אותה ודקר אותה בעזרת סכין מטבח משוננת עם להב באורך של 10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה.

עוד נכתב באישום כי משה ניסה לרצוח את איסקוב בזמן שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק. משה אף התעלם מהבכי של בנו שהיה ליד אימו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה.