השייח' שחשוד במות הצעירה: "קראנו בקוראן - והיא החלה לרעוד"

כהן הדת שחשוד בהריגתה של בת ה-26, לאחר שביצע בה טקס לגירוש שדים, מסר את גרסתו למשטרה. לטענתו, היא הגיעה אליו לטיפול רגיל, ואחרי שהחל לקרוא פסוקים היא החלה לרעוד, ולכן הזעיק רופא

זמן צפייה: 02:42

השייח' החשוד במותה של הצעירה מהנגב, מאי אלנבארי בת ה-26 שהגיע אליו לטקס גירוש שדים, מסר היום (שני) את גרסתו למשטרה. לטענתו, "היא הגיעה לטיפול, לא היה שום דבר חריג בהתחלה. היא שכבה על המיטה והתחלנו לקרוא פסוקים מהקוראן. בשלב מסויים היא התחילה לרעוד והזעקתי רופא".

הלילה נעצרו השייח' ורופא שעובד באחד מבתי החולים בדרום בחשד למעורבות במותה של הצעירה, לאחר טקס גירוש שדים. בנוסף אליהם נעצר גם בעלה של המנוחה, צעיר בן 25 תושב הפזורה הבדואית.

על פי החשד, הצעירה שחשה ברע פנתה לשייח' בן ה-64, שהיה בכיר בתנועה האסלאמית בעבר, ועוסק בכשפים לקבלת טיפול בתלונותיה. במהלך טקס גירוש שדים אותו קיים השייח', התמוטטה הצעירה ופונתה למרפאה מקומית בתל שבע, שם טיפל בה הרופא בן ה-32, קרוב משפחתה, שעובד גם באחד מבתי החולים בדרום ומותה נקבע במקום. שלושת החשודים הם קרובי משפחתו של מנהיג תנועת חמאס, איסמעיל הנייה.

גיסה של הצעירה, אמר: "אני לא מבין, איך אח שלי אשם? היא לא הרגישה טוב והוא לקח אותו לטיפול", "אנחנו מבינים שהוא (השייח') חנק אותה בטיפול, היא נכנסה חיה ויצאה מתה, לא מבין, למה צריך לחנוק?".