ראש מועצה באזור ירושלים נחקר בלהב 433 בחשד לעבירות מין

פרסום ראשון: החקירה החלה כבר לפני כמה חודשים, אולם רק היום החליטה היחידה הארצית לחקירות הונאה להפוך אותה לגלויה • תיעוד בלעדי: אחד המתלוננים בפרשה נורה על ידי מתנקש

זמן צפייה: 00:19

פרסום ראשון: ראש מועצה באזור ירושלים נחקר היום (רביעי) ביחידת להב 433 בחשד לעבירות מין. החקירה החלה כבר לפני כמה חודשים, אולם רק הבוקר החליטה היחידה הארצית לחקירות הונאה להפוך אותה לחקירה גלויה.

לידי חדשות 13 הגיע תיעוד בלעדי מאמש, אז אחד המתלוננים נגד ראש המועצה, שצפוי גם להעיד בפרשה, נורה על ידי מתנקש. עם זאת, המתלונן יצא ללא פגע ומצבו טוב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כישלון ל"מלשינון": רק 56 דיווחים על סרבנים לחזרה מהחל"ת

ארה"ב: לפחות 8 הרוגים באירוע ירי באטלנטה; החשוד נעצר

הירידה בתחלואה: מקדם ההדבקה – הנמוך ביותר מאז אוקטובר

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2103171131 ' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד: ירי על אחד המתלוננים נגד ראש המועצה' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1615973838/8bnokh_vtmyhi.png' kid='1_1s4evv4v' duration='63']

ממשטרת ישראל נמסר כי "בשעה זו נחקר נבחר ציבור ברשות מקומית בחשד למעורבות, לכאורה, בעבירות של טוהר המידות ועבירות על המוסר. החקירה מלווה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

יחידת להב 433
יחידת להב 433 | צילום: חדשות 13