"נכנס לאוהל בלילה": צעיר מהצפון הואשם בתקיפת קטינות בכינרת

בן ה-28 מאיכסל נעצר לאחר שעפ"י החשד תקף מינית בת 12 שנפשה עם משפחתה, ובהמשך קושרו אליו מקרים נוספים. הוא מואשם ב-5 עבירות של ניסיון לביצוע מעשה מגונה ושני מעשים מגונים בקטינות

זמן צפייה: 01:43

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד מוחמד שלבי, בן 28 מאיכסל, בגין שבע עבירות של ביצוע מעשה מגונה בקטינות וניסיון ביצוע מעשה מגונה. זאת, לאחר שלפני כחודש נעצר בעקבות תלונה של ילדה בת 12 שנפשה באוהל בכינרת עם משפחה והותקפה מינית במהלך הלילה.

לאחר תלונת הילדה, השוטרים הצליחו לקשור את שלבי לשישה מקרים נוספים של ביצוע וניסיון לביצוע מעשים מגונים בנשים וילדות שישנו באוהלים בחופי הכנרת.

מכתב האישום עלה כי במהלך החודשים מאי עד יולי שלבי נהג להגיע מדי סוף שבוע לחופי הכינרת השונים בשעות הלילה. הנאשם נהג לשוטט בין האוהלים במשך שעות ארוכות בניסיון לאתר קורבנות. לאחר מכן, כך על פי האישום, הוא היה נגנב לאוהב ומנסה לבצע בקורבנות, קטינות ברוב המקרים, את המעשים. במרבית המקרים הוא ביצע את המעשים המיוחסים לו כשהוא לובש לגופו תחתונים בלבד.

לכתבות נוספות בנושא >>

המשטרה מחפשת עוד קורבנות של החשוד בתקיפת בת ה-12 בכינרת

נעצר חשוד בפגיעה מינית בבת ה-12 בחוף בכינרת

חשד: גבר זר פגע מינית בילדה בת 12 שישנה באוהל בכינרת

מוחמד שלבי בן 28 מאיכסל, חשוד בתקיפה מינית של קטינה בכינרת
מוחמד שלבי בן 28 מאיכסל, חשוד בתקיפה מינית של קטינה בכינרת | צילום: חדשות 13

מאחד המקרים המתוארים בכתב האישום עולה כי הנאשם הסתובב והציץ בחלונות האוהלים, ובשלב מסוים איתר אוהל בו ישנה קטינה בת 12, נכנס אליו לפנות בוקר, הפשיט אותה ונגע בה. היא התעוררה והבחינה בנאשם צמוד אליה, ואז הוא ברח.

במקרה נוסף מתואר כי הוא נכנס לאוהל בו ישנו שתי חברות קטינות במטרה לבצע עבירת מין. אחת מהן התעוררה והבחינה בו כשהוא בתוך האוהל, גוחן מעלה. היא צרחה בבהלה והוא ברח מהמקום ונמלט.

כאמור, שלבי הואשם בשתי עבירות של ביצוע מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 תוך ניצול מצב המונע ממנה לתת הסכמה חופשית ובחמש עבירות של ניסיון למעשה מגונה.

עו"ד סעיד חדאד ציין כי "כתב האישום מכיל עבירות הרבה יותר קלות מאלה שהמשטרה תחילה סברה. הוא מכחיש את האישומים המיוחסים לו. לאחר שנלמד את החומר נוכל להתייחס בפני בית המשפט".

עו''ד סעיד חדאד
עו''ד סעיד חדאד