ביקש מנשים הכוונה לשדות כלניות - ואז הטריד אותן מינית

אזרח עובד צה"ל, בן 22 ואב לשני ילדים, חשוד כי עקב אחרי הנשים, אילץ אותן לרדת מהכביש - ואז ביצע בעצמו מעשים מגונים והציע להן הצעות מיניות. במשטרה חושדים שהספיק לפגוע ב-10 נשים

זמן צפייה: 02:40

צעיר בן 22, אזרח עובד צה"ל, נעצר לאחר שעל פי החשד עקב אחר נשים שנהגו לבדן בכבישי הדרום במשך שבועות, ביקש מהן הכוונה להגיע לאזורים עם כלניות - ואז הטריד אותן מינית בשיטה קבועה. שוטרת סמויה, רס"ר ימית סולטן ממשטרת אופקים שבמרחב נגב, התחזתה לנהגת במצוקה והובילה למעצרו.

מהחקירה עלה כי החשוד עקב אחרי הנשים ואילץ אותן לרדת מהכביש ואז, בזמן שהוא מנסה לברר איפה יש כלניות באזור, עשה בעצמו מעשים מגונים והציע להן הצעות מיניות. המצוד החל כבר לפני כמה ימים, כאשר במשטרת אופקים ובמוקד 100 של המחוז הדרומי במשטרה הצטברו עוד ועוד תלונות של נשים שדיווחו על הנהג.

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

סיפורה של אחת המתלוננות הופץ בפייסבוק והוביל לגל תגובות מנשים שסיפרו כי חוו את אותה הטרדה באותו מקום והבינו לפתע כי הן לא היו היחידות שנפלו קורבן למעשיו של הנהג. אנשי הביטחון של יישובי המועצה האזורית אשכול החלו בסריקות ובמעקבים והצליחו להתחקות אחר נתיב ההימלטות שלו. במקביל נכנסו לתמונה שוטרי משטרת אופקים במרחב נגב שבמחוז הדרומי של המשטרה. הם הציבו מארב בכביש 234 שבו הוא נהג לפעול, כאשר השוטרת ימית סולטן מתחזה לנהגת תמימה שנתקעה בצד הדרך.

"אני שמתי את הרכב שלי בצד, הרמתי מכסה מנוע וחיכיתי שיציע לי עזרה, מה שקרה", סיפרה סולטן, שתיפקדה כשוטרת סמויה בחקירה. פחות משעה לאחר מכן כבר התברר שהתוכנית הצליחה מעל למשוער. החשוד שעבר במקום מיהר לעצור כביכול כדי להושיט עזרה לנהגת, אלא ששם כבר המתינו לו בלשי מרחב נגב ועצרו אותו. לאחר חקירה התברר כי מדובר באזרח עובד צה"ל, צעיר בן 22, נשוי ואב לילדים המשרת בבסיס "רעים" הסמוך. במשטרה חושדים שהוא הספיק לפגוע בעשר נשים לפחות וקוראים לנשים נוספות שנפגעו מ"צייד הכלניות" להגיע ולהתלונן.