"גזר את שיערה בשירותים": עבריין מין בפיקוח מואשם בתקיפת ילדה

כתב אישום הוגש נגד מור אשוואל בידני, תושב תל אביב בן 33, בגין ביצוע מעשה מגונה בבת 10, בתחנה המרכזית בעיר. "הוביל את הילדה למרות התנגדות סבה, וביצע את המעשים לשם סיפוקו המיני"

זמן צפייה: 00:24

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום ( שני) כתב אישום נגד מור אשוואל בידני, עבריין מין הנמצא בפיקוח, בגין תקיפה מינית של ילדה בת 10 בתחנה המרכזית בתל אביב לפני כשבוע.

על פי כתב האישום, אשוואל בידני, תושב תל אביב בן 33, זיהה את הילדה ואת אחיה בן ה-11 במקום, כאשר הם שהו בו עם סבם. עבריין המין ניגש אליהם, הציג את עצמו כספר והציע לספר את הילדה. הסב סירב וביקש ממנו לעזוב את נכדיו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

גנץ: סדיקת מדיניות העמימות מיותרת – אפשר לשלוח מסר בדרך אחרת

"חששתי לחיי משפחתי": הג'ודאי האיראני ממשיך להיאבק מחוץ לזירה

איראן: חלה התקדמות בדיונים עם צרפת בנוגע להסכם הגרעין

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

עבריין המין, נגדו קיים צו פיקוח ומעקב מאז נובמבר 2014 כאשר בין היתר נאסר עליו להתחבר ולשהות עם קטינים וקטינות, לא ויתר, וביקש מהילד לדבר עם אמו. האחרונה התנגדה להצעת התספורת, אך בן ה-33 שיקר לשני הילדים וטען כי אמם הסכימה למעשה. מיד לאחר מכן, ניצל הנאשם את העובדה שהסב עזב זמנית את המקום, הוביל את הילדה לשירותי הנשים, הרטיב את שיערה וגזר אותו – לשם סיפוקו המיני. כך על פי כתב האישום.

על פי האישום, אנשים שעברו במקום העירו לאשוואל בידני על מעשיו, וזה לקח את הילדה לשירותי הגברים. אולם, שם נתקל במנקה שמנעה את כניסתו למקום. בשל כך, לקח הנאשם את הילדה למקום אחר בתחנה המרכזית, והמשיך לגזור את שיערה, עד שהגיע הסב למקום, והבריח אותו.

מעצרו של עבריין המין בפיקוח פורסם לפני שבוע, אז הוטל צו איסור פרסום על חלק מפרטי הפרשה. לאחר שהוגשה תלונה, הופעלו אמצעי חקירה מיוחדים שהביאו למעצר הנאשם.