האונס הקבוצתי באשדוד: חשוד חמישי נעצר

גבר בן 31, אזרח מולדובה השוהה בארץ, נעצר בחשד כי נכח בדירה שאליה הובאה קורבן התקיפה המינית ביום העצמאות - ולקח חלק בעבירות המין החמורות. מהמשטרה נמסר: "פועלים על מנת לעצור כל חשוד שהיה נוכח במעשה המזעזע כדי למצות עמו את מלוא חומרת הדין"

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

האונס הקבוצתי ביום העצמאות: המשטרה עצרה אתמול (חמישי) חשוד נוסף, חמישי במספר, אזרח מולדובה בן 31 השוהה בארץ, בחשד שלקח חלק באונס הקבוצתי של האישה בשנות ה-40 לחייה בדירה באשדוד. הוא הובא לבית משפט השלום שבעיר בבקשה להאריך את מעצרו.

לפי המתלוננת, אחד החשודים ניגש אליה ברחוב כשהייתה בגילופין ומשם הוביל אותה, כאמור, לדירה - שם ביצעו בה יתר החשודים - כולם אזרחי מולדובה בני 20 עד 40 - עבירות מין חמורות בזמן שהכרתה מעורפלת. תחילה הוארך מעצרם של שניים מהחשודים, ושניים נוספים שוחררו בתנאים מגבילים.

קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, קרן טולדנו, אמרה כי "מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אשה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים". היא הוסיפה כי "מתחילתה של החקירה, אנחנו פועלים מסביב לשעון על מנת לאסוף ראיות כדי להגיע לכל חשוד שהיה נוכח במעשה המזעזע הזה כלפי הקורבן במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין".