שני גברים נעצרו בחשד שביצעו עבירות מין בקטינות

גבר כבן 38 נעצר באשקלון בחשד שתקף ילדה בת 11 בעת שהלכה ברחוב עם אחיה הקטן; גבר כבן 70 חשוד שביצע עבירות מין בנכדתו לאורך מספר שנים

אזיקים
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

שני גברים נעצרו הלילה (חמישי) בחשד לעבירות מין בקטינות. באשקלון נעצר גבר כבן 38 בחשד לעבירות מעשה מגונה ותקיפת קטינה. ראשיתו של המקרה בשבוע שעבר, אז התקבל דיווח במשטרה מהוריה של קטינה כבת 11, לפיו בעת שהלכה ברחוב יוהנסבורג בעיר עם אחיה הקטן הגיח מאחוריה גבר כשברשותו מספר כלבים, שם יד על פיה וגרר אותה לשיחים.

הקטינה התעמתה עם החשוד והצליחה להימלט ממנו. חוקרי המשטרה הובילו לאיתור זהותו של החשוד, תושב קרית מלאכי, והלילה פשטו השוטרים על ביתו ועצרו אותו לחקירה. בביתו אותרו הכלבים שהועברו לטיפול וטרינרי. בנוסף נתפסו בביתו מכשירים ניידים וכספת שהועברו להמשך חקירה. היום יובא החשוד לבית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנרל אמריקני: "ייתכן שבעתיד נשתף פעולה עם טליבאן נגד הטרור"

ארה"ב: שיטפונות והצפות קשות באזור ניו יורק, הוכרז מצב חירום

גדול הכובשים אי פעם: שלושער לזהבי ב-0-4 של ישראל על איי פארו

בתל אביב נעצר אמש תושב העיר כבן 70, בחשד שביצע עבירות מין בנכדתו הקטינה לאורך מספר שנים. במהלך החקירה עלה החשד כי הסב ניהל עם נכדתו קשר מיני, בין השאר באמצעות טלפון שרכש לה. החשוד נלקח לחקירה בתחנת יפו, והבוקר הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרו.

בתוך כך, היום הותר לפרסום כי בבאר שבע נעצר תושב העיר אלירן צור, בן 27, החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות רשת הוואטסאפ. על פי החשד, הוא נהג להיכנס לקבוצות חברתיות ברשת, באמצעותן יצר קשר עם הקטינות וביצע כנגדן את העבירות. חקירתו נמשכת ומעצרו הוארך עד השבוע.