בעקבות תחקיר חדשות 13: רב מוכר מירושלים נעצר בחשד לעבירות מין ועושק

הרב, בשנות ה-50 לחייו, נעצר יחד עם שני מקורבים אליו בחשד שביצע את העבירות כלפי נשים ששימש להם כאב רוחני, זאת במסגרת תהליך חזרתן בתשובה. היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם של החשודים המעורבים בבית המשפט, כאשר החוקרים פועלים לאיתור קורבנות נוספים

זמן צפייה: 00:17

בעקבות תחקיר חדשות 13: רב מוכר מירושלים בשנות ה-50 לחייו נעצר הבוקר (רביעי) בחשד לביצוע עבירות מין כלפי נשים, בנוסף לעבירות עושק ועבירות כלכליות. יחד עמו נעצרו שני חשודים נוספים הקרובים לו. אחר הצהריים הוארך מעצרם ב-7 ימים.

בחודשים האחרונים התנהלה בימ"ר ירושלים חקירה סמויה, בעקבות תלונות שהתקבלו נגד הרב, העוסק בין היתר בהחזרה בתשובה. מהחקירה עלה כי על פי החשד הרב ביצע את העבירות כלפי נשים ששימש להם כאב רוחני, זאת במסגרת תהליך חזרתן בתשובה.

בתחקיר ששודר בחדשות 13 הצטיירה תמונה אפלה ומטרידה סביב הרב, אחד מאנשי הדת המוכרים בירושלים, וסיפורן של עשרות נשים חשף את הכת שנוצרה סביבו, בה הוא השתמש לכאורה כדי לצוד ולפגוע בנשים, תוך כדי איומים. אחת הנשים העידה: "זאת שליטה פסיכולוגית מאוד טוטאלית וקשה - חולניות ואכזריות לשמה".

החוקרים פועלים לאיתור קורבנות נוספים. המשטרה קוראת לכל מי שנפגעה ממעשה דומה לדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או ליצור קשר בטלפון 050-4975728.