פרשת המין החמורה בדרום: מנהל המוסד החינוכי פוטר

לאחר שמועצת התלמידים הכריזה על שביתה, בכיר במוסד חינוכי שבו התרחשה הפרשה פוטר מתפקידו, על אף שהיה אמור לעזוב רק בעוד כארבעה חודשים. מנהל לשעבר לחדשות 13: "אסון גדול לאזור"

זמן צפייה: 02:01

פרשת המין החמורה בדרום: מנהל המוסד החינוכי שבו התרחשה הפרשה פוטר היום (ראשון) מתפקידו. זאת, על אף שהיה אמור לפרוש בעוד כארבעה חודשים. בכיר לשעבר במוסד אמר לחדשות 13: "אני המום ואין לי שום הבנה איך זה קרה. דברים השתנו, ואין לי שמץ של מושג איך הדבר הזה התגלגל למה שהתגלגל. זה אסון גדול לאזור".

הבוקר הודיעה הודיעה מועצת התלמידים במוסד החינוכי כי יפתחו החל ממחר בבוקר בשביתת מחאה ללא הגבלת זמן. במכתב שהופץ לתלמידות, לתלמידים ולהורים נכתב כי החליטו על המהלך בעקבות "הידרדרות דרסטית" בשטח המוסד.

בין היתר נכתב עוד על "חוסר הצבת גבולות, שבא לידי ביטוי בעישון סיגריות וסמים בזמן שיעור וברחבי המוסד החינוכי, אלימות פיזית ומילולית בין תלמידים וגם כלפי מורים ובנוסף תחושת אי מוגנות שנובעת מהטרדות מיניות וטיוח מקרים".

לטענת מועצת התלמידים, הם כבר פונים זמן רב בבקשה לתמיכה ועזרה, אך גם כאשר בית הספר מודע לכך הוא לא נותן את הטיפול הראוי לאותם התלמידים וכתוצאה מכך ישנה תרבות במוסד החינוכי של העלמת עין.

"ישנה תחושה שהספינה שטה ללא קברניט", נכתב במכתב שהופץ. "אנו ממתינים שמישהו מכם ירים את הכפפה ויציג בפנינו תוכנית פעולה שנהיה שותפים לה ורק לאחר מכן נחזור לספסל הלימודים". בתוך כך, יש לציין כי על כל פרטי הפרשה החמורה מוטל צו איסור פרסום גורף, לפחות עד יום חמישי הקרוב.