אסף ברכבו ותקף מינית: תושב הצפון מואשם בביצוע מעשה סדום בצעירה

אודי אדר, בן 62 מכרמיאל, מואשם שביצע מעשים מגונים בבת 19 לה הציע טרמפ בעת שחיכתה בתחנת אוטובוס. במהלך הנסיעה הוא סטה מהכביש לאזור מיוער ואז תקף אותה על אף שביקשה מממנו שיחדול ממעשיו. הנאשם סירב לתחנוניה - ואף דרש ממנה לא לספר לאיש על מעשיו

.אזיקים - אילוסטרציה
אזיקים - אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד אודי אדר, בן 62 מכרמיאל, בגין מעשה סדום ומעשים מגונים בבחורה כבת 19 שאותה אסף ברכבו. לפי כתב האישום, עמדה המתלוננת בתחנת אוטובוס בצומת בצפון והתקשרה לאימה על מנת שתגיע ותאסוף אותה לביתה - אולם לא היה מענה, ולכן ביקשה המתלוננת לעצור טרמפ.

באותה העת הגיע הנאשם ברכבו למקום, ומשהבחין במתלוננת עצר לידה. המתלוננת עלתה לרכב והתיישבה במושב הנוסע שליד הנאשם, אשר החל לנסוע מהמקום. במהלך הנסיעה התפתחה שיחה בין המתלוננת לנאשם, שבשלב מסוים עצר את הרכב בשולי הכביש. בתגובה שאלה אותו המתלוננת מדוע עשה זאת, והנאשם השיב שהוא רוצה להיות מרוכז בשיחה עימה, והמשיך לשאול אותה שאלות.

בכל פעם שענתה המתלוננת תשובה שלא הניחה את דעתו של הנאשם, הוא הנחית מכת אגרוף חזקה על לוח השעונים של הרכב, במטרה להפחיד את המתלוננת ולהטיל עליה מורא. המתלוננת, שפחדה מפני הנאשם, השיבה לשאלותיו. בהמשך, סטה הנאשם בפתאומיות מהכביש, לתוך דרך עפר המובילה ליער. בתגובה לכך אמרה המתלוננת לנאשם כי היא טרנסג'נדרית. המתלוננת, שנבהלה וחששה מאוד מפני הנאשם ומעשיו, שבה וביקשה ממנו מספר פעמים במהלך הנסיעה ביער, שייקח אותה לביתה.

הנאשם לא נעתר לבקשותיה, ובתגובה אף הנחית מכות אגרוף חזקות על לוח השעונים ועל הגה הרכב. תוך כדי הנסיעה ביער, התקשרה אימה של המתלוננת לטלפון הנייד שלה מספר פעמים, אך הנאשם הורה לה לא לענות לשיחות כי "היא עימו עכשיו".

הנאשם המשיך בנסיעה בתוך היער עד שהגיע לאזור מבודד, מוקף עצים ומרוחק מהכביש הראשי, שם עצר את הרכב והורה למתלוננת לרדת ממנו. הנאשם הורה לה להתיישב במושב האחורי של הרכב והמתלוננת בפחדה מפני הנאשם עשתה כדבריו. בהמשך לכך, התיישב הנאשם גם הוא במושב האחורי שליד המתלוננת, וביצע בה מעשים מגונים ומעשה סדום. בשלב מסוים, המתלוננת בכתה וביקשה מהנאשם שיחדל ממעשיו, אך הנאשם לא שמע לבכייה ולא חדל ממעשיו.

לאחר מכן, הנאשם התלבש והורה למתלוננת לעלות לרכב, למושב שליד הנהג. המתלוננת התלבשה, ירדה מהמושב האחורי, ואמרה לנאשם שישאיר אותה ביער ושהיא תלך מהמקום בעצמה, אך הנאשם סירב לבקשתה והורה לה לעלות לרכב. בחששה מתגובותיו של הנאשם המתלוננת עלתה לרכב והתיישבה במושב הנוסע ליד הנהג.

הנאשם אמר למתלוננת שלא תספר לאף אחד על מה שקרה ודרש ממנה להבטיח לו שלא תספר. לאחר שהרכב התקרב לכיוון הכביש הראשי, התקשרה אימה של המתלוננת שוב, ובשלב זה ענתה לה המתלוננת וביקשה שתמתין לה בצומת. לאחר שהגיע הנאשם ברכב סמוך לכביש הראשי, ובעודו בדרך העפר, הבחינה המתלוננת ברכב של אימה בתחנת האוטובוס, וביקשה לרדת מהרכב. הנאשם עצר את רכבו בשביל העפר, הוריד את המתלוננת, ונסע מהמקום. המתלוננת עלתה לרכב אימה ומייד פרצה בבכי, וסיפרה לאימה מה שקרה.