17 שנות מאסר לשחר רימוני שהורשע באונס בת 10 בביתה שבחיפה

ביהמ"ש קבע כי פרט לעונש המאסר, רימוני בן ה-21 מהכרמל ישלם למשפחתה של הנאנסת 100 אלף שקלים. עורכת דינה של הילדה: "אין כאן תחושת הקלה - גם מאסר עולם לא היה מרפא את הפצעים שלה"

זמן צפייה: 01:51

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) 17 שנות מאסר על שחר רימוני בן ה-21, חייל משוחרר תושב הכרמל, שהורשע באונס של ילדה בת 10 בביתה בעיר בחודש יוני אשתקד. פרט לעונש המאסר, בית המשפט קבע שרימוני ישלם פיצוי בסך 100,000 שקלים למשפחתה של הילדה אשר סובלת מטראומה קשה מאז האונס.

עורכת הדין יעל טוב אל, המייצגת את משפחתה של הילדה, הבהירה כי "אין כאן איזושהי תחושת שמחה ואין כאן תחושת הקלה. מדובר באירוע מאוד טראומטי, ואני חושבת שגם מאסר עולם במקרה הזה לא היה מרפא את הפצעים שנוצרו שם".

"מדובר באדם שרצח את נפשה של ילדה", הוסיפה יו"ר נעמת חגית פאר. "אין עונש מספיק חמור בחוק לעבירה כזו. יחד עם זאת, בחר בית המשפט להעניש בחומרה רבה ובכך העביר מסר ברור הן לעבריינים והן למתלוננות, 'צאו להתלונן'".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות הירי לדרום: ישראל סגרה את מרחב הדיג ברצועת עזה

"ארץ נוודים" זכה באוסקר לסרט הטוב ביותר; אכזבה ל"עין לבנה"

היסטוריה בכדורגל הישראלי: השופט שמשנה את מינו

הנאשם באונס הילדה בחיפה
הנאשם באונס הילדה בחיפה | צילום: יואב איתיאל, וואלה! NEWS

כזכור, מכתב האישום שהוגש נגדו עלה כי ב-6 ביוני בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, הגיע רימוני לבניין שבו גרה הילדה. משהבחין שהחלון בסלון פתוח, הוא החליט לפרוץ לדירה במטרה לגנוב חפצים שונים. בהמשך, רימוני נטל סכין מטבח מאחת המגירות כדי לפתוח באמצעותה ארונות נעולים, וחיפש בבית דברים שניתן יהיה לגנוב. בשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות לרכב, והחליט לגנוב אותו.

כאשר רימוני יצא אל הרחוב, זיהה את הרכב חונה ונכנס לתוכו. כשזיהה שברכב יש קודן ומהחשש שתופעל האזעקה, הוא החליט שלא לגנוב את הרכב. כשחזר לדירה נכנס לחדר השינה של הילדה, שם זיהה כי היא ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת, ניגש ונצמד אליה. מכתב האישום עולה כי הוא החל לגעת ברגלה, היא התעוררה ואז הוא ביצע בה עבירות מין חמורות, ולאחריהם הוא נמלט מהמקום.

"הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ"א רבים של הנאשם בזירה, על פרטים שונים, הודיה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים שמצאה אותה מהימנה ותיעוד רפואי", נכתב בכתב האישום. במהלך החקירה רימוני הודה במעשים ואף ביצע שחזור באותו הערב.