12 נשים כבר התלוננו: הוארך מעצר החשוד שהדביק במכוון בנגיף האיידס

מעצרו של דקל ששונקר בן ה-31 הוארך לצורך השלמת חקירה, כאשר ישנן עוד 18 מתלוננות פוטנציאליות. בטלפון שלו נמצאו התכתבויות שמעידות לכאורה כי בין קורבנותיו גם גברים. "דפוס התנהלות דומה כלפי הקורבנות"

זמן צפייה: 02:21

המשטרה האריכה היום (ראשון) את מעצרו של דקל ששונקר, תושב דימונה בן 31 שחשוד כי הדביק במכוון נשים שהכיר ברשת בנגיף ה-HIV, ב-5 ימים נוספים לצורך השלמת החקירה. כמו כן, עד כה התלוננו נגד ששונקר 12 נשים, כאשר יש 18 מתלוננות פוטנציאליות נוספות נגדו בחשד שביצע בהן עבירות מין, בעוד שאחת מהן התבררה כחיובית לאיידס.

כמו כן, המשטרה מצאה בטלפון הנייד של ששונקר עדויות לכך שניסה לכאורה להדביק גם גברים במחלתו, כאשר במשטרה חושדים כי מספר הקורבנות הפוטנציאליים, הן גברים והן נשים - גבוה. לדברי המשטרה, "החוט המקשר בין כלל הקורבנות הוא דפוס התנהלות דומה מצד המשיב כלפי הקורבנות".

כזכור, בית המשפט התיר לפני 10 ימים לפרסום את שמו של ששונקר, בחשד לעבירות מין בנשים שהכיר ברשתות חברתיות. החקירה נפתחה בעקבות שתי תלונות שהוגשו למשטרה על ידי נשים מדרום הארץ, לפיהן החשוד סיפק להן סמים וביצע בהן עבירות מין חמורות.

צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש החל מהיום יפעיל קו טלפון שמספרו 053-4918183, והמשטרה קוראת למתלוננות ומתלוננים נוספים ליצור קשר, ולהגיע להגיש תלונתם.

בשנת 2016 נידון ששונקר ל-57 חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון, כאמור על אותן עבירות. השופט שגזר את דינו, צחי עוזיאל, אמר אז בגזר הדין כי לצד חומרת המעשים, "יש להביא בחשבון את נטילת האחריות מצידו של הנאשם".