ביהמ"ש אישר: שרה נתניהו תהיה בעדות מילצ'ן בלונדון

לאור בקשת פרקליטי ראש הממשלה, רעייתו תגיע לעדותו של איש העסקים במסגרת תיק 1000, שתיערך בשיחת וידאו. עדותו תימשך חמישה ימים בשבוע, במשך 6 שעות כל יום

זמן צפייה: 00:33

בית המשפט המחוזי אישר הבוקר (שלישי) לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו להיות נוכחת בעדותו של איש העסקים ארנון מילצ'ן במסגרת תיק 1000, שתיערך באמצעות וידאו מלונדון. עדות מילצ'ן תימשך חמישה ימים בשבוע, במשך שש שעות בכל יום.

נזכיר כי בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת הבוקר חקירתו הנגדית של עד המדינה ארי הרו, לשעבר ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההקלטות שהחזיק, של שיחות נתניהו עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, הן שהביאו להגשת כתב אישום בתיק 2000, בו נאשם נתניהו במרמה והפרת אמונים - ומוזס בשוחד.

בנימין נתניהו עם ארנון מילצ'ן
בנימין נתניהו עם ארנון מילצ'ן | צילום: חדשות 13

"תיק 1000", המכונה גם "פרשת המתנות", הוא חקירה פלילית במסגרתה נחשד ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבלת טובות הנאה ומתנות מאנשי העסקים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן, המוערכים בסך כולל של מיליון שקלים. בנובמבר 2019 הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי הוא יעמיד לדין את נתניהו באשמת מרמה והפרת אמונים בתיק זה.

מוקדם יותר השנה, בית המשפט אישר את בקשתה של פרקליטות המדינה שהמיליארדר ארנון מילצ'ן יעיד בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחת וידאו - בעקבות מצבו הבריאותי הרעוע.