חשד: חטפו בן 15 באיומי נשק בשל היכרותו עם אדם שעמו היו מסוכסכים

על פי פרטי החקירה, השלושה חשודים כי חטפו בן 15 מנתניה תחת איומי נשק, שדדו אותו ודרשו שייתן להם פרטים אישיים של אדם אחר. עוד החשודים התקשרו לאימו של הקטין ואיימו כי יחתכו את אצבעות בנה. לאחר "מפגש" שביימה המשטרה בין הצדדים, השלושה נעצרו ובתיקיהם נמצאו אקדח גז ומסכת אב"כ

הפריטים שנמצאו בחיפוש
הפריטים שנמצאו בחיפוש | צילום: דוברות המשטרה

שלושה תושבי נתניה נעצרו אמש (ראשון), בסיומה של חקירה סמויה, בחשד למעורבות בחטיפת קטין בן 15, סחיטה באיומים ושוד מזוין שלו - כדי שימסור להם את פרטיו של תושב הצפון שעמו הם מסוכסכים. הם יובאו היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

על-פי פרטי החקירה, במהלך החטיפו איימו החשודים על הקטין, ואמרו לו שאם לא ישתף פעולה הם יפגעו בבני משפחתו, עוד איימו על אמו כי יפגעו בה ובמשפחתה, והוסיפו כי בכוונתם לחתוך את אצבעותיו של בנה אם לא ימסור את פרטי האדם שדרשו.

הפריטים שנמצאו בחיפוש
הפריטים שנמצאו בחיפוש | צילום: דוברות המשטרה

חוקרי תחנת נתניה פתחו במהלך סוף השבוע בחקירה סמויה של המקרה, ואמש תיאמו "מפגש" מחודש בין הקטין לבין החשודים. בזמן שבלשי המשטרה סובבים באזור ומחפשים את תנועת החשודים, הם הצליחו לעצור את השלושה, ובחיפוש בתיקיהם נמצאו אקדח גז, קאטר, אזיקונים, דבק סלוטייפ ומסכת אב"כ. בנוסף, ברשות אחד החשודים אותרו פריטים אישיים של הקטין שנשדדו ממנו לפני מספר ימים.