על ראש הגנב: הטעות של השודדים - שהביאה למעצרם • תיעוד

בהקלטות מצלמות האבטחה ניתן לראות את שני הפורצים שודדים באלימות חנות נוחות סמוך לכלא מעשיהו ונמלטים תוך דקות. לרוע מזלו של אחד מהם, הוא הפיל את כובעו בזירה, מה שהוביל אליו את המשטרה

זמן צפייה: 01:55

על ראש הגנב בוער הכובע: שני שודדים רעולי פנים פרצו לחנות הנוחות בתחם הדלק הסמוך לכלא מעשיהו ושדדו אותו. השוד תועד במצלמות הבטחה, אך אחד השודדים נתפס בגלל חוסר מזל קיצוני – הוא הפיל את הכובע, מה שהוביל אליו את המשטרה. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

כאמור, שני השודדים רעולי הפנים הגיעו לפני כחודש וחצי בשעת לילה מאוחרת לחנות הנוחות. בתיעוד נראים השניים רוכבים יחד על אופניים חשמליים, משליכים אבן גדולה שמנפצת את הזכוכית ומבהילה את המוכר.

השניים נראים נכנסים, ממהרים לקופה, כשאחד מהם הולך להביא תיק גדול שלתוכו הכניסו את השלל. בתיעוד ניתן לראות כיצד השניים גונבים עשרות אלפי שקלים ועשרות קופסאות סיגריות ומכים את המוכר למרות שלא מנסה להתנגד, ונמלטים.

שודד בחנות נוחות סמוך לכלא מעשיהו

אך כאמור, בתחילת השוד אחד הפורצים מיהר אל מאחור דלפק המוכר והפיל בטעות את הכובע שחבש על רצפה, מה שהיווה ראיה מרשיעה. הכובע נמסר למשטרה, שלקחה ממנו דגימת דנ"א ולכדה בעזרתה בתוך זמן קצר את הגנב. הפורץ השני טרם נתפס, אך שותפו שותק בחקירה ומכחיש שכלל היה בזירה.

עורך הדין גיורא זילברשטיין המייצג את החשוד, סיפר: "השודד הראשון שנכנס זרק את הכובע בכוונה על הרצפה, כדי שיתגלה על ידי המשטרה. בכובע הזה באמת התגלה דנ"א שלטענת המשטרה הוא של מרשי. מדובר פה בהפללה של מרשי ואני אוכיח את זה במהלך המשפט".