אביה של בת 10 שהותקפה מינית במהלך שוד בנגב: "חלום בלהות"

במהלך שוד בבית בדרום, רעולי פנים חשודים שנכנסו לחדרה של ילדה ופגעו בה מינית. אביה טען בריאיון לחדשות 13 כי מדובר בחוסר משילות: "זו הפקרות, אם הייתי יורה - הייתי בכלא" • בלעדי

זמן צפייה: 03:23

בלעדי: אביה של ילדה בת עשר שהותקפה מינית במהלך שוד בבית בנגב התייחס הערב (ראשון) לראשונה בריאיון לחדשות 13 למקרה המזעזע, וקרא להגברת המלחמה בפשיעה ולשינוי ההוראות לפתיחה באש. "זוועת הזוועות, חלום בלהות, שני רעולי פנים בני מוות עושים מה שעושים לילדה בת 10 ששוכבת בשמלת השבת במיטה שלה במקום הכי בטוח בעולם ואתה מבין שאם הייתי יורה, אני האשם", סיפר.

"הוא בדק, בחר מה שהכי מתאים לו ואז עשה את מה שעשה", סיפר. "הכול במודעות מוחלטת עם עוד בן אדם שמאיר לו בפנס על הפנים של הילדה שלי, ואז אחת הבנות צעקה והם ברחו. כשיצאתי ראיתי אותם, הוצאתי את הנשק והם ברחו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקבינט אישר: עד 2,000 איש ביום ייכנסו ארצה; הדיון יימשך מחר

מחקר על יעילות החיסונים: 94% ירידה בשיעור המחלה אחרי החיסון

לאור הירידה בתחלואה: שתי מחלקות קורונה בביה"ח שיבא נסגרו

לדברי האב, מדובר בחוסר משילות. "לא יכול להיות שההפקרות פה, שנכנסים לבתים של אנשים, אונסים ילדות בתוך המיטה שלהן, ואם הייתי יורה עכשיו - הייתי בכלא", אמר. "אריה שיף הוא דוגמא קלאסית, מבחינתי כל אדם שנכנס לשטח פרטי הוא בן מוות. אני לא מאשים את המשטרה, אלא את המדיניות הממשלתית. אם אנחנו לא יכולים למשול בשטח, מושלים בנו ומי שמושל בנו זה כוחות עברייניים מאוד גדולים שעושים מה שהם רוצים, ולי אין אפשרות להגן על עצמי".

מאז המקרה הוא חושש לעצום עין, והדבר היחיד שעוזר למשפחה לחזור לשגרה, זה העובדה שהבית שלהם מאובטח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. "משהו דפוק לחלוטין במלחמה בפשיעה, אנרכיה מוחלטת", המשיך. "צריך יד של גרזן, יחידות מיוחדות. בית משפט מבחינתי לא שווה כלום. זה לא יכול להיות ההפקרות פה, שנכנסים לבתים של אנשים ואונסים ילדות בתוך המיטה שלהן".

החשודים נתפסו, אבל עכשיו לטענתו יש מי שמנסה להקל במעשים שלהם. "שלא ימציאו לי תירוצים שהחשוד הוא ילד עם פיגור שכלי ושהוא קטין", התעקש האב. "הוא עבר מיטה מיטה. מבחינתי יש פה מלחמת עולם שנפתחה וצריך לטפל בה בהתאם, והדבר הראשון זה הוראות פתיחה באש".

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, האירוע המזעזע אירע לפני שבועיים, בלילה שבין שישי לשבת, כאשר בני משפחה שמתגוררים בנגב סיימו את ארוחת השבת ועלו לישון. קצת אחרי חצות, נכנסו אלמונים רעולי פנים לביתם ועל פי החשד תקפו מינית את הילדה בת ה-10 שישנה בחדר עם עוד שלושה מאחיה.