עוקף - ונצמד: תיעוד הנהיגה הפראית שכמעט וגרמה לתאונה בדרום

יואב דלריאה, תושב מדרשת בן גוריון סיפר לחדשות 13 כיצד נהג שעקף אותו פגע ברכבו בכביש 40 הצר, גרם לו לסטות בחדות מהדרך - ונמלט מהמקום. "החזקתי את ההגה חזק והתפללתי"

זמן צפייה: 01:38

יואב דלריאה, תושב מדרשת בן גוריון, נסע הבוקר (שלישי) בכביש 40, כשלפתע רכב שנסע מאחוריו עקף אותו, נצמד אליו במהירות, גרם לו לסטות מהכביש בחדות - ונמלט מהמקום. "החזקתי את ההגה חזק, והתפללתי שלא יקרה שום דבר. היה לי מזל גדול, זה היה יכול להיגמר אחרת", סיפר דלריאה.

בתיעוד ניתן לראות את רכבו של דלריאה סוטה במהירות לשולי הכביש. הוא הצליח להשתלט עליו ולייצב אותו רגע לפני התהפכות, אך מעוצמת הפגיעה השמשה הקדמית התנפצה, וכרית האוויר התנפחה. "לצערי, זאת תופעה שאנחנו מתמודדים איתה יום-יום. אני אישית, חווה לא פעם ולא פעמיים רכבים שנוסעים מולי ואני נאלץ לעצור את הרכב ולרדת לצד ימין", סיפר דלריאה.

יואב דלריאה, שרכבו סטה מכביש 40
יואב דלריאה, שרכבו סטה מכביש 40 | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בעקבות פרסום תיעוד: המשטרה חקרה קשיש שנסע לאחור בכביש מהיר

התאונה בכביש 7: נהג המשאית התכופף להרים סיגריה – וסטה

בגלל הרוחות העזות: שולמן הפלמינגו התעופף עד לכביש 4 • צפו

Qjzevd
ערן דורון

במועצה האזורית רמת נגב לא מופתעים מהמקרה. זאת, מכיוון שכבר תקופה ארוכה התושבים נאבקים על כך שהכביש יורחב, ללא הצלחה. ערן דורון, ראש המועצה: "המקרה של דלריאה היום מבטא את כל מה שקורה שם בכביש. אנחנו לא צריכים להגיע לאסונות שקרו בכביש 90 כדי להרחיב גם את כביש 40".

יואב הגיש תלונה במשטרה ואחרי חקירה מהירה של  חוקרי מרחב נגב במחוז הדרומי של המשטרה נודעה זהותו של בעל הרכב, תושב הפזורה הבדואית ולני זמן קצת בתום פעילות חקירה של שוטרי משטרת דימונה ושוטרי מגב הוא נעצר ונלקח לחקירה.