יאשיהו נרצח בראשל"צ: "לא היה מעורב בקטטה, נלקח ברגע של שטות"

מרים, אמו של הצעיר מהיישוב עלי שנדקר למוות בחוף הים בעיר, ספדה לו: "לפני שבועיים אחיו התאום השתחרר מהצבא ונשמתי לרווחה. עכשיו הגרוע מכול קרה – הוא היה ילד מקסים שהחיים לפניו"

זמן צפייה: 00:28

יאשיהו בלום, בן 22 מהישוב עלי, הוא הצעיר שנדקר למוות בקטטה בחוף הים בראשון לציון במהלך סוף השבוע. אימו, סיפרה כי "כל אימא יש לה חרדה שיום אחד היא תקבל את הבשורה הרעה. לפני שבועיים הבן הקטן שלי השתחרר מהצבא, ונשמתי לרווחה. אבל הינה אתמול הגיעה המשטרה בבוקר ואמרה לי שהבן שלי נדקר".

"זה הגרוע מכל, וזה הדבר שאף אמא לא רוצה לשמוע", המשיכה. "הגענו לשם ואז אמרו לנו מה שקרה. הוא ישב בצד ולא היה מעורב בקטטה. אלה שהתחילו בקטטה משכו אותו ודקרו אותו. הוא היה ילד מקסים, והיה בתחילת החיים שלו. הוא עמד להקים עסק, וזה נלקח ממנו בלי שום סיבה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשד לרצח הצעיר בראשון לציון: נעצרו 8 חשודים במעורבות במקרה

חשד לרצח בראשל"צ: בן 22 נדקר למוות במהלך קטטה

יאשיהו בלום מהיישוב עלי שנרצח בראשון לציון
יאשיהו בלום מהיישוב עלי שנרצח בראשון לציון | צילום: באדיבות המשפחה

עוד סיפרה עליו אימו כי "הוא ילד תאום, ועכשיו התאום שלו נשאר חצי. הם הסתובבו איתי במטבח ותמיד היו יחד. הם גדלו יחד. להגיד לילדים בכל פעם שהם יצאו מהבית תהנו אבל תהיו בטוחים. אני אומרת להורים תשמרו על הילדים".

כמה שעות לפני הרצח יואשיהו אכל איתנו ארוחת שישי יחד. דברנו על החלומות שלו. הוא כבר ידע מה הוא הולך לעשות כדי להתקדם בחיים. הבן שלי היה יהלום ונלקח ממני ברגע של שטות שלא היה צריך להיות", כך לשון דבריה.

כזכור, אתמול המשטרה עצרה שמונה חשודים במעורבות באירוע שבו נדקר למוות בלום, בן 23, סמוך לחוף הים בראשון לציון. מדובר בחמישה נערים וצעירים, בני 17 עד 21, ושלוש חשודות בנות 17 עד 22. השמונה, תושבי נס ציונה, רמלה ולוד, נלקחו לחקירה. המשטרה ממשיכה בבחינת נסיבות האירוע.