התוקף משדרות ח"ן בריאיון לחדשות 13 מהכלא: אני חף מפשע

עידן אנורי, שהגיש בקשה למשפט חוזר, טוען שלא קיבל ייצוג ראוי כשערער לעליון. לדבריו, הראיות עליהן נשענה התביעה לא היו אמורות להביא להרשעתו. "רוצה לקבל סיכוי לנהל את התיק מההתחלה"

אזיקים
אזיקים, אילוסטרציה | צילום: רויטרס

לאחר שהגיש בקשה למשפט חוזר, עידן אנורי שהורשע לפני שש שנים פה אחד בתקיפה ובהשחתה בסכין של פניה של אישה שעבדה איתו בשדרות ח"ן שבתל אביב, טוען בריאיון מכותלי הכלא, שפורסם היום (חמישי) בחדשות 13, כי הוא חף מפשע. "המשפט שלי מהיום הראשון היה מוטה", אמר אנורי שנשלח ל-18 שנות מאסר.

לאורך כל המשפט המשטרה והפרליטות לא הצליחו לקשור את אנורי באופן ישיר לתקיפה. התביעה נשענה על שתי ראיות נסיבתיות בלבד. הראשונה - מציאת DNA של אנורי בתוך קסדה שנמצאה על אופנוע נטוש באזור בית החולים איכילוב, שלאחר מכן בית המשפט קבע כי הוא לא קשור לאירוע. השנייה, היא מכשיר טלפון שעל פי בדיקה טכנולוגית, אנורי התקשר ממנו אל הקורבן לפני התקיפה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מתווה כחלון לביטול יום השבתון במקרה של בחירות שלישיות

מייסד טלגראס והחפרפרת בלהב 433: האם שוטר הדליף מידע לסילבר?

שיחות מנכ"ל וואלה עם הזוג אלוביץ': כך פעלו עבור משפחת נתניהו

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

"אני רוצה לקבל סיכוי לנהל את התיק הזה מההתחלה, שהשופטים לא יתנו פסק דין שימצא חן בעיני התקשורת", הסביר אנורי, שעבר עם הצעירה שהותקפה בעמותת "לחופש נולד". על פי כתב אישום, הוא תקף אותה כנקמה על פיטוריו.

אנורי אף טען שגם לא זכה לייצוג הולם בערעור על הרשעתו בבית המשפט העליון. לדבריו, מתחילת המשפט המשטרה עשתה תרגיל חקירה שתייג אותו כחוקר העיקרי, ובסופו של דבר אנורי הורשע. הצעירה שהותקפה העדיפה שלא להתייחס לטענותיו, וכעת הבקשה שלו מונחת על שולחן בית המשפט, שיחליט אם לדון מחדש בעניינו.