אזהרה למלון "הים האדום": "שילוב מסוכן של קטינים ואלכוהול"

בית המלון באילת, שבו ע"פ החשד אירע האונס הקבוצתי, ספג אזהרה לאחר שימוע שערכה המשטרה, ממנו עלה כי נערים משתכרים במקום בניגוד לחוק. "כר פורה לאירועים פליליים שעלולים להוביל לנפגעים"

זמן צפייה: 05:10

בתום שימוע שנערך אתמול (ראשון) במשטרה ניתנה אזהרה לבית מלון "הים האדום" באילת, שבו על פי החשד אירע אונס בת ה-16. השימוע נערך בעקבות עדויות לכך שבית המלון מפר את רישיון העסק בכך שאינו מדווח על קטינים ששותים אלכוהול בתחומו ללא מפריע. המשטרה ביקשה להדגיש כי "השילוב המסוכן של קטינים, אלכוהול ושמש קופחת הינה כר פורה להיווצרות קשת של אירועים פליליים שסופם יכול להוביל נפגעים בגוף ונפש".

אתמול מסרה הנערה עדות במשטרה בנוגע לפרשה. במשטרה סבורים שמדובר בעדות משמעותית ומהימנה, וכי פרק הזמן שבו התרחשה העבירה הוא ארוך מאוד. כמו כן, שבעה קטינים עוכבו אתמול לחקירה במסגרת הפרשה, ולאחר מכן נעצרו. מעצרו של נער שנעצר יום לפני כן הוארך עד יום שלישי. בידי המשטרה חומרים רגישים ומפלילים, שמחזקים את החשד נגד הצעירים בני ה-27 מחדרה שחשודים באונס הנערה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סערה בארה"ב: גבר שחור לא חמוש נורה בגבו ע"י שוטרים • תיעוד

פיצוץ בצינור גז גרם לניתוק החשמל בסוריה: "ייתכן שנגרם מטרור"

סקר חדשות 13: רוב הציבור סבור שנתניהו אחראי אם יהיו בחירות

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

קודם לכן אחד הקטינים החשוד במעורבות באונס הודיע לצוות בלשי הנוער שהגיעו לעצור אותו שהוא נמצא בבידוד. לאחר התייעצות הוא הועבר לחקירה בתנאים שנקבעו למבודדים ובמקביל נבדק מול משרד הבריאות הסטטוס הרפואי שלו. הבדיקה העלתה כי אין מדובר בחולה או בחייב בידוד.

בתוך כך, מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה הוארך בחמישה ימים. אחד הקטינים שנעצר מוקדם יותר היום הכחיש את המיוחס לו, ואמר בחקירתו: "הייתי שיכור והלכתי לישון בחדר הסמוך, לא ידעתי על שום אירוע ולא הייתי שם. יש עדים שראו אותי ישן". מוקדם יותר עובדת בכירה במלון "הים האדום", שבו על פי החשד אירע המקרה, נעצרה לחקירה במרחב אילת בחשד לשיבוש חקירה ואי מניעת פשע.

כזכור, בשבוע שעבר נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים "עומדים בתור".