ירה בבני משפחתו - והתאבד: 3 נרצחים ו-4 פצועים מירי בנצרת

שלושת ההרוגים, גברים כבני 40, אותרו בזירה יחד עם שני פצועים אנוש, אישה במצב קשה ואישה נוספת במצב קל-בינוני. כל הפצועים פונו לבית החולים. לפי החשד, היורה נכנס לבית של קרובי משפחתו בעיר, ביצע את הירי - והתאבד

זמן צפייה: 00:48

שלושה גברים נורו למוות הערב (שלישי) בנצרת, לאחר שקרוב משפתחם פתח לעברם באש - והתאבד לאחר מכן. בנוסף, שני גברים נוספים שנפצעו באורח אנוש, אישה כבת 40 שנפצעה קשה ואישה כבת 70 שנפצעה באורח קל-בינוני פונו לבתי החולים האנגלי והאיטלקי בנצרת, ולבית חולים העמק בעפולה.

פראמדיק מד"א, רומן בלמן, סיפר: "מדובר בזירה מורכבת עם 7 נפגעים. ראינו נפגעים מפוזרים בזירה במרחק של כ-200 מטר בניהם. שלושה גברים כבני 40 היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. גבר כבן 65 וכבר כבן 40 שכבו מחוסרי הכרה גם הם עם פציעות חודרות, העלינו אותם לניידות טיפול נמרץ ופנינו אותם תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים. אישה כבת 40 שכבה כשהיא בהכרה מלאה עם פציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופנינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה. בנוסף טיפלנו באישה כבת 70 בהכרה מלאה עם פציעה בגפיים ופנינו אותה לבית החולים תוך כדי טיפול כשמצבה מוגדר בינוני".

זירת הירי בנצרת
זירת הירי בנצרת | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על מספר נפגעי ירי בעיר נצרת. מחקירה ראשונית עולה החשד כי גבר ביצע ירי לעבר בני משפחתו ולאחר מכן שם קץ לחייו. כתוצאה מהירי נקבע במקום מותם של שלושה בני אדם (ביניהם היורה) וכן פונו שניים במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה). כוחות משטרה נמצאים כרגע בזירת האירוע וחוקרים את נסיבות המקרה".