מתלוננת על החשוד באונס בבתי הספר בת"א: "השתמש בתמימות שלי"

לאחר שטען כי קיים איתן יחסים בהסכמה, שתיים מהנערות שהתלוננו על אונס נגד בן ה-15, כתבו פוסטים על כך באינסטגרם ומחקו לאחר מכן. "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות"

כיתה ריקה בבית ספר
כיתה בבית ספר. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

שתיים מן הנערות שהתלוננו על אונס שעברו על ידי נער בן 15 מתל אביב, שלמד בבתי ספר יוקרתיים בעיר, פרסמו היום (שישי) פוסטים ברשת החברתית אינסטגרם, בהם סיפרו על מה שחוו, ומחקו אותם אחרי זמן קצר. אחת המתלוננות סיפרה כי הותקפה מספר פעמים לפני כשנה, ולדברי השנייה היא הותקפה לפני שבועיים והיא זו שהובילה את פתיחת החקירה.

"קפאתי. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז", כתבה אחת מהן בפוסט, "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות ועשה את זה. ניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל בכל פעם שהתרחקתי ממנו הוא חזר".

נפגעת נוספת כתבה כי האנס היה החבר הראשון שלה, והוא "השתמש בחולשה ובתמימות שלי ושבה אותי בקסמיו ובשקריו. הוא היה נוגע בי ובעצמו כשהייתי ברגעים בין ערות ושינה". היא הוסיפה כי באחד הלילות הוא הפך לאגרסיבי יותר כשהיא ניסתה לסרב: "הייתי משותקת, ביקשתי שיפסיק אבל הוא לא הפסיק. בשארית הכוחות שנותרו לי הצלחתי להזיז אותו ממני אחרי חמש דקות של נצח".

"האנס שלי מסתובב במסדרונות בית ספרי, האנס שלי מדבר עם חברים שלי, האנס שלי גר בעיר של שנינו, והאנס שלי הוא לא רק האנס שלי - הוא האנס של עוד כמה וכמה בנות", כתבה הנפגעת.

מתלוננת נוספת שגם פרסמה בעמוד האינטסגרם שלה פוסט על התקיפה שעברה על ידי האנס, וכתבה שהייתה "ילדה בת 13", בזמן התקיפה, "כל האמונה הטובה והתמימה של ילדה בת 13, שרק סיימה את כיתה ז', הכל נלקח לי מהידיים ורוסק. אנחנו חיים במציאות שלא מספיק להגיד ״לא״. אנחנו חיים במציאות שלא מספיק אחת. צריך 20".

כזכור, חקירה נפתחה ביום שלישי האחרון במשטרת צפון תל אביב, בעקבות תלונה של שתי תלמידות, שעל פי החשד נפגעו מינית בידי תלמיד בכיתה י' שלומד איתן בתיכון יוקרתי בתל אביב.

בעקבות התלונה, נגבתה מהשתיים עדות במשטרה, ונפתחה חקירה בנושא. הנער החשוד נעצר, וככל הנראה קיימות נגדו כמה תלונות של בנות, שלפי החשד נפלו קורבן למעשי אינוס ומעשים מגונים. מהפרטים הידועים עד כה, עולה כי שתי הנערות מכירות את התלמיד מהתיכון שבו הן לומדות, ודיווחו כי האירועים התרחשו בזמנים שונים.

הסיפור עצמו נחשף על ידי העיתונאים גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM. לפי ההערכות, האירוע עלה כאשר אחת התלמידות שמעה על הפגיעה המינית שחוותה התלמידה השנייה. בהמשך לכך, התלונה הועברה לידי המנהל במוסד החינוכי, שמיהר לדווח על כך למשטרה - שפתחה בחקירה.

מדובר בתלמיד שסולק משני בתי ספר בעיר בעקבות בעיות משמעת, ביניהן אלימות, עישון בבית הספר ועוד. כרגע ידוע על לפחות שש בנות שהתלוננו עליו משלושה בתי ספר.

הנער בן ה-15 אישר בחקירתו השבוע כי נפגש עם הבנות המתלוננות, אך טען כי כל המעשים היו בהסכמה. "הן חברות שלי", העיד הנער בחקירה, "לא עשיתי שום דבר שהוא לא בהסכמה, כשאחת מהן אמרה לי שלא נוח לה הפסקתי".