שני צעירים ישראלים נעצרו בכרתים בחשד לאונס תיירת גרמניה

לפי דיווחים בתקשורת המקומית, תיירת בת 19 מגרמניה התלוננה במשטרה שהשניים, בני 29 ו-35, אנסו אותה בחדרם. משרד החוץ אישר כי השניים נעצרו באי היווני

זמן צפייה: 01:07

שני צעירים ישראלים נעצרו אתמול (שבת) באי כרתים שביוון בחשד לאונס תיירת. במשרד החוץ אישרו שהשניים נעצרו באי היווני. לפי דיווחים בתקשורת בכרתים, התיירת, צעירה בת 19 מגרמניה, אמרה למשטרה שהיא פגשה את השניים, בני 29 ו-35, והסכימה ללכת איתם לחדרם למשקה - שם הם אנסו אותה. עוד מהדיווחים עלה כי מיד לאחר מכן הצעירה ניגשה למשטרה ודיווחה על התקרית. השוטרים עצרו את החשודים ופתחו בחקירה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

פרשת המין בקפריסין: הצעירה הבריטית שוחררה בערבות – עד למשפטה

פרשת המין בקפריסין: עורך דינה של הצעירה התפטר; מעצרה הוארך

החשד לאונס בקפריסין: אחד הסרטונים מליל האירוע דלף לרשת

האי כרתים
האי כרתים | צילום: shutterstock

כזכור, לפני כחודש וחצי 12 ישראלים נעצרו בקפריסין בחשד לאונס של תיירת בריטית באיה נאפה שבמזרח האי, אך לאחר שהמתלוננת הודתה בחקירתה כי טענה שהנערים אנסו אותה כיוון שכעסה עליהם שצילמו את האירוע - הם שוחררו. הנער שהיה החשוד המרכזי בפרשה, אמר לאחר שחרורו כי "הצילום היה בהסכמה".

בהמשך, הוגש כתב אישום נגד הצעירה בגין פגיעה ברגשות הציבור ושיבוש הליכי משפט. אך בהמשך היא טענה כי הופעל עליה לחץ מצד חוקרי המשטרה להודות כי בדתה את תלונת האונס נגד 12 הנערים הישראלים. היא שוחררה ממעצר בערבות עד למשפטה ב-2 באוקטובר.