עו"ד החשוד באונס הילדה: "התיק יתהפך – משפט דרייפוס קלאסי"

דרוויש נאשף, שמצייג את מחמוד קטוסה, טען בריאיון ב-103FM כי חומרי התביעה חלשים. "אני חושב שכיוונו את הילדה לזהות את החשוד – מרשי הואשם רק בשל היותו ערבי. היחידה החוקרת העלילה עליו"

זמן צפייה: 01:24

אונס בת השבע בבנימין: עורך דינו של הנאשם בפרשה מחמוד קטוסה, דרוויש נאשף, טען הבוקר (שלישי) כי מרשו הואשם באונס הילדה רק בשל היותו ערבי, וכי הראיות בתיק חלשות. את הדברים אמר בריאיון לאילה חסון ב-103FM.

"האירוע הזה הרבה יותר גדול ממה שהוא נראה, תוך תקופה קצרה כל הדבר הזה הולך להתהפך", אמר נאשף. "אני, בניגוד לאחרים, עברתי על החומרים, ואני יכול להגיד שזה משפט דרייפוס קלאסי".

לעוד כתבות בנושא:

השר ארדן: "אונס בת ה-7 חייב להיחקר כאירוע לאומני"

מסתמן: אונס הילדה בת השבע לא נבע ממניע לאומני

אישום: פלסטיני חטף ואנס ישראלית בת 7 מביה"ס שבו עבד

מוחמד קטוסה, הנאשם באונס הילדה בת ה-7 בבנימין
מוחמד קטוסה, הנאשם באונס הילדה בת ה-7 בבנימין | צילום: החדשות 13

"לבי עם הילדה, רק לתאר אירוע כזה", המשיך עורך הדין, שלא הכחיש כי הילדה נאנסה. "אבל כרגע זה לא הנושא, אלא האופן שבו לקחו את האדם הזה והלבישו עליו את התיק". "היה מסדר זיהוי שהוא לא מסדר זיהוי, כל הזיהוי מאוד בעייתי, אני לא בטוח שהיא זיהתה, אלא שכיוונו אותה לזיהוי הזה".

"רק תובע שמלא בשנאה וזדון יכול להגיש כתב אישום פה", חתם הפרקליט הנאשם את דבריו. "זה רק בגלל שהוא ערבי, אין אף סיבה אחרת. היחידה החוקרת העלילה עליו עלילה. צריך להשית על האשם עונש חמור, אבל זה לא קטוסה".

אמש, כזכור, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס לאונס ואמר כי "האירוע המחריד הזה חייב להיחקר גם כאירוע לאומני". בנוסף, קרא ארדן לשב"כ לחקור את המקרה וטען כי "אין ספק שהנאשם ואלו שסייעו לו ניזונו גם מההסתה והשנאה שהם סופגים בררשות הפלסטינית מדי יום". הדברים נאמרו בטקס ההתייחדות עם זכרם של חללי משטרת ישראל במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש.

השר לביטחון הפנים המשיך ואמר: "קשה לי וקשה לכולנו שלא לחשוב על האירוע שבוצע היום שבו ילדה בת שבע נפלה קורבן למעשה מחריד, מעשה בלתי אנושי ובלתי נתפס. לא משנה מה יגיד האנס המתועב לגבי הרקע והנסיבות. עלינו לעשות הכול, את כל המאמצים, כדי להגיע למי שסייע לו".

מעדות הילדה, שפורסמה אמש, עולה כי הובלה על ידי מחמוד קטוסה, אב לילדים בן 47 מהכפר דיר קדיס - לבניין סמוך לבית ספרה, שם אנס אותה באכזריות כשאנשים נוספים אוחזים בה. "הוא הפיל אותי בדרך על הרצפה, הכאיב לי - ואני בכיתי המון. בדירה היו עוד אנשים שכל הזמן צחקו. בדירה הוא הרביץ לי, הוא נגע בי. אמרתי לו שכואב לי ושאני רוצה לחזור הביתה", סיפרה בת השבע לחוקרים.