"פעל בקור רוח": תושב כפר סבא הואשם באונס - שפוענח אחרי עשור

כתב אישום הוגש נגד אלחי נידם בגין חטיפה, אונס תוך איום בחפץ חד, מעשה סדום, מעשה מגונה וחבלה במזיד. מהאישום עלה כי הוביל בכפייה את בת ה-43 לתוך פרדס ושם ביצע בה את המעשים

זמן צפייה: 00:31

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד אלחי נידם, תושב כפר סבא כבן 35, בגין אונס, תוך איום בנשק קר וגרימת חבלה, חטיפה, מעשה סדום, מעשה מגונה וחבלה במזיד. המקרה אירע בשנת 2009, אך רק לאחרונה, עשור אחרי, הצליחה המשטרה לפענחו ולעצור את החשוד, כאשר קרוב משפחתו נעצר במסגרת חקירה אחרת והחוקרים הבחינו כי במאגר ה-DNA קיימת דגימה דומה לשלו.

מכתב האישום עלה כי בת ה-43 צעדה ברחוב דולב ברעננה לעבר רכבה בעת שנידם ארב ברחוב הריק כשהוא לובש בגדים כהים, כובע צמר ועוטה כפפות גומי. ברשותו היה חפץ חד, אזיקון וחומר חיטוי.

לכתבות נוספות בנושא >> 

לאחר עשור: תושב כפר סבא נעצר בחשד לאונס ומעשה סדום

12 שנה אחרי המעשה: הורשע באונס בזכות בדיקת DNA

נאשם באונס שוחרר למעצר בית, נמלט – וכעת מואשם ששוב תקף מינית

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

האישה נכנסה לרכבה ונעלה אותו, אך בטרם הספיקה להניע אותו הוא הגיע למקום וניסה לפתוח את דלת הנהג. היא נבהלה וניסתה לצפור בצופר הרכב. לאחר שלא הצליח לפתוח את הדלת, ניפץ נידם בכוח את חלון דלת הנהג, התיז על פניה חומר שגרם לה לצריבה בפנים, פתח את דלת הנהג, גרר אותה מחוץ לרכב ונצמד אליה מאחורה.

האישה זעקה לעזרה וביקשה שיניח לה, אך הוא הורה לה לשתוק, חסם את פיה ואיים עליה באמצעות חפץ חד – כך מכתב האישום. עוד עלה שהוא הוביל אותה בכוח לתוך הפרדס כשבחלק מהזמן הוא חנק אותה באמצעות ידו. במהלך הובלתה היא נפלה מספר פעמים על האדמה ונחבלה אך הוא המשיך לדחוף אותה בכוח.

ניידת משטרה
ניידת משטרה

בהמשך נידם הורה לה להעביר את ידיה אחורנית ואזק את ידה הימנית. הנאשם התעלם מתחנוניה שיניח לה ואף הציעה לו לקחת את רכבה וכל רכושה. מכתב האישום עלה כי הוא "פעל לאורך האירוע בקור רוח ובצורה מחושבת". הוא הורה לה לשתוק בעברית ובערבית. בתוך הפרדס הוא ביצע בה מעשה אונס, מעשה סדום שגרם לה לחבלות, ובהמשך ביצע בה מעשה מגונה.

מאוחר יותר הוא התיר לה להתלבש והוביל אותה למקום אחר בפרדס, שם ציווה עליה ללכת ישר בעודו נמלט לכיוון הנגדי.

כאמור, השוטרים הצליחו להתחקות לפני מספר חודשים אחרי החשוד באמצעות DNA. הם התחזו השוטרים לבני משפחתה של האישה שאותה לפי האישום אנס, ודרשו להיפגש עמו בתואנה שהם מבקשים לדרוש ממנו פיצוי על המקרה. הנאשם הגיע לפגישה, שבה הגישו לו השוטרים כוס משקה - וממנה נלקחה דגימת DNA ללא ידיעתו.