חשד לאונס קבוצתי באשדוד: אישה הותקפה על ידי ארבע גברים

לדברי המתלוננת, היא נאנסה על ידי הארבעה, אזרחי מולדובה, במוצאי יום העצמאות, לאחר שאחד מהם ניגש אליה בעת שהייתה שיכורה והוביל אותה לדירה בעיר - שם בוצעו בה המעשים. "החבלות על גופה של המתלוננת ממחישות את חוסר חמלתם, ואנחנו משקיעים את מירב המאמצים למיצוי הדין", נמסר מהמשטרה

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

ארבעה אזרחי מולדובה ששוהים בישראל נעצרו השבוע בחשד לאונס קבוצתי של אישה במוצאי יום העצמאות. לדברי המתלוננת, אישה בשנות הארבעים לחייה, אחד מהחשודים ניגש אליה ברחוב בעת שהייתה שיכורה ומשם הוביל אותה אל דירה, שם ביצעו החשודים עבירות מין חמורות ותקפו אותה בזמן שהכרתה מעורפלת. אתמול (שני) הוארך מעצרם של שניים מהם.

לאחר שהתקבל הדיווח, החשודים, אזרחי מולדובה השוהים בארץ, בני 20 עד 40, נעצרו ונלקחו לחקירה בחשד לעבירות של אונס קבוצתי ועבירות מין חמורות. מעצרם של כל הארבעה הוארך תחילה ע"י בימ"ש השלום, ואמש הוארך מעצרם של שניים מהם, בעוד ששניים נוספים שוחררו בתנאים מגבילים.

קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, קרן טולדנו, מסרה כי "מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אשה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים. החבלות על גופה של המתלוננת ממחישות את חוסר חמלתם, ואנחנו משקיעים את מרב המאמצים למיצוי דין עם החשודים".