"פגע בנפשה": תושב אשדוד מואשם באונס נערה על הרצף האוטיסטי

איגור אולסיק, בן 41, מואשם כי ארב לנערה בת 14 באשדוד, לקח אותה לדירתו וביצע בה עבירות מין חמורות בניגוד לרצונה. "הנאשם נהג כלפי הנערה כצייד שצד את טרפו החלש ללא רחם", נכתב באישום

איגור אולסיק, החשוד באונס באשדוד

כתב אישום בגין אונס הוגש היום (ראשון) נגד תושב אשדוד, איגור אולסיק בן ה-41, על אונס הנערה בת ה-14 המאובחנת על הרצף האוטיסטי. לפי עדותה של הנערה, באירוע שקרה לפני כשבועיים, המתין לה אולסיק בתחנת אוטובוס בדרכה חזרה מבית הספר, לקח אותה לביתו - ואנס אותה. אולסיק מואשם גם בעבירות של מעשה מגונה וכליאת שווא.

לפי כתב האישום, כשירדה מהאוטובוס בתחנה, היא החלה לצעוד לכיוון ביתה. אולסיק הבחין בה והחל לשוחח עמה בעיקר ברוסית על אף שהיא אינה דוברת השפה. הוא הציע לה לבוא עמו ואמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הנערה לא הבינה את אולסיק וחשבה כי הוא זקוק לעזרה ולכן הלכה עמו.

אז, כך לפי כתב האישום, הם נכנסו לדירתו ואולסיק נעל את הדלת. בדירה הוא עישן סמים והציע לנערה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך הוא אחז במותניה והוליך אותה לחדר השינה שלו. היא ביקשה ממנו כמה פעמים לפתוח את הדלת ואמרה שהיא רוצה ללכת הביתה. אולסיק התעלם מדבריה וביצע בה את זממו.

"הנאשם נהג כלפי הנערה כצייד אשר צד את טרפו החלש ללא רחם ובמעשיו פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית", נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים.

בתוך כך, לקראת הגשת כתב האישום, קמפיין חדש עלה הבוקר, במהלכו נתלו שלטי תמיכה בנערה ברחבי אשדוד. הקמפיין הוא חלק ממיזם בשם "הבושה עוברת צד" הנועד לתמיכה בנפגעות וקריאה להפסקת האלימות נגד נשים.

קמפיין תמיכה בנערה שעברה אונס באשדוד
קמפיין תמיכה בנערה שעברה אונס באשדוד

כזכור, במהלך החקירה עלתה סברה כי אולסיק תיכנן מראש את המעשה. הוא לקח אותה בכוח לדירתו שנמצאת במרחק של כ-300 מטרים מהתחנה, נעל את הדלת ואנס אותה במשך שעה וחצי. "התנגדתי, אבל הוא תפס אותי ולקח ואתי לאורך כל הדרך", סיפרה הנערה בעדותה.

"עוד לפני שעלינו ביקשתי שיעזוב אותי אבל הוא לא הקשיב. בשלב הזה הוא הכניס אותי לביתו, נעל את הדלת ותקף אותי". היא פירטה לחוקרים את מעשה האונס שנמשך, כאמור, כשעה וחצי והוסיפה: "ביקשתי ממנו שירד מעליי ודחפתי אותו. בסוף הוא אמר לי לא לספר לאף אחד וביקש את מספר הטלפון שלי".

אביה של הנערה סיפר לאחר המקרה לחדשות 13 על התחושות הקשות שמלוות את המשפחה ועל חוסר האונים שלו. "אני רוצה שהאנס המנוול יסורס וייקבר בכלא. הילדה שבורה ומפורקת. היא לא מבינה מה קורה אתה בכלל, היא מאוד מבולבלת. כולנו כאובים וכעסים. לא יודע איך אפשר להתמודד עם כאב שכזה". כשנשאל אביה מה חש כאשר בתו סיפרה לו על האירוע, סיפר: "היא ילדה מופנמת, אני מאוד גאה בה על האומץ לבוא ולספר על מה שקרה".