פרשת אונס בת 14 באשדוד: נעצרו שני חשודים נוספים

משטרת ישראל עצרה שני גברים החשודים שהיו מעורבים באונס בת 14 על ידי נהג מונית בבית מלון בעיר. המקרה התרחש ב-2015 ונחשף השבוע כאשר הקטינה, כיום בת 21, הגישה תלונה

אשדוד, אונס, קטינה

משטרת ישראל עצרה אמש (שלישי) שני חשודים נוספים במעורבות באונס קטינה בת 14 באשדוד בשנת 2015 לאחר שבתחילת השבוע נעצר החשוד המרכזי, ברוך אהרונוב. השניים, בני 29 ו-33, תושבי אשקלון ואשדוד הגיעו, על פי החשד, לבית המלון אליו נלקחה הקטינה וביצעו גם הם עבירות מין.

הם נעצרו, כאמור, אמש ונלקחו לחקירת משטרה. הים הם הובאו בפני בית משפט השלום בקרית גת שם הוחלט על הארכת מעצר של שישה ימים לשני החשודים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יממה שנייה ברציפות: כמעט 10,000 מאומתים, 692 חולים במצב קשה

פרשת אונס בת 14 באשדוד: נעצרו שני חשודים נוספים

בנט ל"ניו יורק טיימס": "לא רואה פתרון לבעיה הפלסטינית בקרוב"

כזכור, בתחילת השבוע נחשפה הפרשה, כאשר נעצר החשוד המרכזי, נהג מונית בן 36 בשם ברוך אהרונוב. המעצר התאפשר לאחר שהצעירה, כיום בת 21, הגיעה לתחנת המשטרה, הגישה תלונה וסיפרה על האונס הקבוצתי שעברה.

מתלונתה של הצעירה עולה כי בשנת 2015 עלתה על מונית באחת הערים בדרום לכיוון אשדוד. אז, לפי החשד, נהג המונית נתן לה סמים מסוכנים ולקח אותה למלון באשדוד. מהחקירה עולה כי הנהג ניצל, על פי החשד, את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

במסגרת החקירה ומתלונתה של הצעירה, עולה כי היא נסעה במוניתו של החשוד לכיוון אשדוד, ובמהלך הנסיעה, על פי החשד, סיפק לה סמים מסוכנים. לאחר מכן לקח אותה למלון בעיר, שם ניצל, לכאורה, את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

החשוד טוען, דרך עורכת דינו עופרה סיבוני, כי יש לו בעיות קוגנטיביות קשות מאז שעבר תאונה קטלנית לפני שלוש שנים בה הוא איבד את אשתו וחברו, נפצע קשה ומאז מצבו החמיר. יש לציין כי התאונה התרחשה לאחר האירוע האונס, בו הוא חשוד, אך לטענתו בשל מצבו הוא לא זוכר את הדברים.