אונס בת ה-13 בדרום: חשוד נוסף זומן לחקירה

לאחר שהנערה זיהתה בסוף השבוע בבית הספר את אחד החשודים באירוע, יתקיים מסדר זיהוי נוסף. עורך דינה: "לא נאפשר גדיעת החקירה ומיצוי כל ההליכים. דמה אינו הפקר"

זמן צפייה: 01:34

האונס הקבוצתי של בת ה-13 בדרוםחשוד נוסף זומן היום (רביעי) לחקירה, למרות שהתיק הועבר לפרקליטות. בהמשך היום יתקיים מסדר זיהוי נוסף, לאחר שהנערה זיהתה בסוף השבוע את אחד החשודים בבית הספר. עורך דינה, ניר יסלביץ', אמר כי "לא נאפשר גדיעת החקירה ומיצוי כל ההליכים - דמה אינו הפקר".

לפני כחודש זומנה הנערה, שעל פי החשד נאנסה על ידי ארבעה נערים, לתחנת המשטרה לצורך מסדר זיהוי נוסף. מעורכי דינה נמסר כי "במהלך מסדר זיהוי תמונות, זיהתה הנערה בוודאות את אחד האנסים לכאורה שפגעו בה. כשהיא פגועה וחלשה ייערך עימות בינה ובין החשוד שזיהתה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אונס בת ה-7: שוחררו שלושת החשודים שעוכבו לחקירה

הרצח הכפול בנגב: המשטרה עצרה שני חשודים שאיימו בנקמה

"חובות כספיים ותואר מזויף": העבר המפוקפק של החשוד ברצח אשתו

המקלט שבו על פי החשד בוצע האונס
המקלט שבו על פי החשד בוצע האונס | צילום: חדשות 13

לטענתם, "בת ה-13 עברה חקירה טראומתית בתחנה המשטרה - כאילו לא די בזעזוע שעבר עליה. ברגעים אלו אנו פועלים לגיוס צוות טיפולי ושיקומי, לא ייתכן שילדה בת 13 תקבל יחס מחפיר כל כך אחרי שעברה אונס מזוויע".

יום לפני כן שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים הנער בן ה-16 שהיה עצור במשך יומיים בחשד למעורבות באירוע שהתרחש מדי יום במשך עשרה ימים במקלט בעיר. לפניו, שיחררה המשטרה ארבעה חשודים שעוכבו לחקירה בחשד למעורבותם בפרשה.

הוריה של הנערה סיפרו לחדשות 13 כי "הילדה שבורה. היא מסוגרת, לא מדברת בכלל, כל היום בחדר". אם הילדה אמרה כי עוד לפני שבתה התוודתה על המקרה, היא חשדה כי דבר מה עובר עליה. "שמנו לב שמשהו לא בסדר ולכן פנינו לבית הספר - למנהל, ליועצת ולפסיכולוגית, והם הבטיחו שהכול בסדר. גם אמרתי להם ש'אם יקרה משהו לילדה - אתם אשמים'".

עוד הוסיפה האם כי "תפסו אותה ארבעה גברים, קשרו אותה, סתמו לה את הפה עם סלוטייפ, הרביצו לה. מה אתם מחכים, שהילדה תתאבד? כל הבית הרוס בגלל זה". האם פנתה להורים ואמרה: "תתעוררו, יש לכם בנות – אל תשלחו אותן לבית הספר, גם זה לא בטוח היום. אף אחד לא יבין את הכאב של אמא על ילדה בת 13".

כאשר הגיעו ההורים לבית הספר ביום שישי לשחזור המקרה, זעקה האם: "קשרו אותה לשולחן, והם באו אחד אחרי השני. תעצרו את הילדים האלה, אם לא אני ארצח אותם".

כזכור, הוריה של הנערה, תלמידת כיתה ח' בבית ספר בדרום, הגישו לפני כחודש תלונה במשטרה בטענה שארבעה נערים, תלמידי כיתות י"א-י"ב, אנסו אותה במשך עשרה ימים במקלט בבית הספר בזמן שעות הלימודים. המשטרה עצרה נער בן 16 החשוד במעשה. השניים התעמתו במשטרה - שם הכחיש החשוד את מעשיו, ולאחר מכן נלקחה הנערה למקלט בית הספר, בו ביצעה שחזור של האונס.