הוארך מעצר החשוד ברצח זוגתו בדירה ברמת גן: "סתירות בגרסתו"

בן זוגה של הצעירה בת ה-27 שגופתה נמצאה במהלך הלילה בדירה בעיר מכחיש את החשדות נגדו. במקביל, היחידה המשטרתית שחוקרת את האירוע טוענת כי סיבת מותה של הצעירה "לא טבעית". החשוד הובא לביהמ"ש לדיון בהארכת מעצר

זמן צפייה: 01:29

מותה של הצעירה בדירה ברמת גן: בן זוגה של הצעירה הצעירה בת ה-27 שגופתה נמצאה מוקדם יותר היום (שלישי) שחשוד ברצח הכחיש את המיוחס לו ומעצרו הוארך היום ב-3 ימים. לחשוד אין עבר פלילי.

במקביל, המשטרה טוענת לסתירות רבות בגרסתו של החשוד, ולטענת היחידה החוקרת "לא מדובר במוות טבעי". כמו כן, לטענת המשטרה "מה שקרה בחדר האמבטיה מעלה הרבה תהיות לגבי מה שקרה בזירה עצמה".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2201251740' autoplay='0' credit='' desc='עו"ד איתמר ברקאי, מייצג את החשוד' poster='' kid='1_0l7h9dsr' duration='61']

כאמור, גופתה  נמצאה הלילה בדירה ברמת גן, והועברה למכון לרפואה משפטית לבדיקה. בן זוגה, שהתגורר עימה, נעצר ונלקח לחקירה. הזוג ניהל מערכת יחסים מספר חודשים, ולא ידוע על אירועים קודמים ביניהם. במשטרה בודקים חשד למוות ממנת יתר, אך עדיין מדובר בהשערה בלבד.

בן הזוג סיפר להם כי האישה הייתה במקלחת זמן רב וכדשהוא בדק לשלומה היא לא ענתה. כשפתח את הדלת היא כבר הייתה ללא הכרה. לדברי מימי בן סימון, שכנה של הזוג שבעלה הגיע אל הדירה בעת האירוע "הייתה מישהי במקלחת, הם משכו אותה החוצה והידיים שלה היו כחולות". כוחות גדולים של מד"א, כיבוי והצלה ומשטרה הגיעו למקום וחוקרי משטרה בדקו את הדירה במהלך הלילה.

החשוד ברצח בת זגותו בדירה ברמת גן
החשוד ברצח בת זגותו בדירה ברמת גן

השכנה בן סימון סיפרה גם כי כי סביב השעה 22:00 בלילה היא ובעלה שמעו "שאגות בבניין". לדבריה, בן הזוג של האישה היה נתון ללחץ רב, קרא לעזרה וכאשר הם יצאו אל חדר המדרגות הוא ביקש מהם לעלות איתו למעלה לדירתו.