כתב אישום יוגש נגד ארבעה חשודים: פוענח רצח הילד בן ה-11 ברהט

הצהרת תובע הוגשה נגד ארבעה תושבי רהט בשנות ה-30 לחייהם, אשר יואשמו ברצח מוחמד סלאמה לפני כחודש ובפציעתו של אדם נוסף, לאחר שירו לעברם על רקע סכסוך בין שתי חמולות בעיר

מוחמד סלאמה בן ה-11 שנרצח ברהט

הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) נגד ארבעה חשודים ברצח מוחמד סלאמה הואש, הילד בן ה-11 שנורה למוות ברהט שבנגב ב-15 באפריל השנה, זאת לאחר שהמשטרה פענחה את אירוע הרצח ולקראת כתב אישום נגד החשודים.

צוות החקירה שהוקם ביחידה המרכזית של מרחב הנגב החל בחקירת המקרה, תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות וממצאים בזירה. לבסוף נעצרו ארבעת החשודים תושבי העיר רהט בשנות ה-30 לחייהם בחשד למעורבות באירוע, זאת על רקע סכסוך בין שתי חמולות בעיר.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ע"י בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתם בימ"ר נגב, גובשה לכאורה התשתית הראייתית נגדם. כאמור, היום הגישה פרקליטות מחוז דרום, הצהרת תובע לקראת הגשת כתב האישום, ומעצרם עד תום ההליכים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2304151314' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_t4y5275n' duration='']

נזכיר כי מוחמד סלאמה נהרג מירי שפרץ בעקבות סכסוך בשכונה 5 שברהט, לאחר שנמצא כשהוא במצב אנוש. במשטרה התקבל דיווח אודות האירוע, שוטרים שהגיעו לזירת האירוע החלו באיסוף ממצאים, ביצוע סריקות ובדיקת הרקע ונסיבות האירוע. באירוע נפצע אדם נוסף כבן 17.

על פי עדויות השכנים, מדובר בסכסוך שכנים שהחל כבר בשעות הלילה. לטענתם, הירי נמשך גם בזמן שהשוטרים היו במקום: "היה ירי בלי הפסקה, שנפסק בשעה 4:00 לפנות. בוקר והתחדש שוב בשעה 6:00". השכנים התקשרו שוב למשטרה ובשעה 7:00 התברר שיש נפגעים במקום: "התקשרתי כמה פעמים למשטרה ואמרו לי שזה בטיפול. אני לא מצליח להבין איך יכול להיות שיש ירי כל הלילה ואין עצורים?". מורתו של התלמיד הגיבה בחשבון הטוויטר שלה: "אוי ואבוי. זה התלמיד שלי, היה עדיף אם לא התעוררתי הבוקר".