המתלוננת למקורבו של אייל גולן: "שיקרת לי, אתה אדם חולה"

עימות נערך היום בין אחת המתלוננות בפרשה לבין מקורבו של הזמר, שחשוד בעבירות מין חמורות. המתלוננת הטיחה בחשוד כי הוא ניצל אותה ולקח אותה במרמה לבית מלון שם ביצע את זממו. המקורב טען כי הוא כלל לא מכיר אותה. המשטרה מתכוונת לערוך עימות בין המתלוננות לגולן

זמן צפייה: 01:06

עימות בין אחת מהמתלוננות בפרשת אייל גולן לבין מקורבו של הזמר, ט', החשוד בעבירות מין חמורות, נערך היום (רביעי). במהלך העימות הטיחה המתלוננת נ' במקורבו של הזמר כי הוא ניצל אותה, ואף קראה לו "אדם חולה". על פי הפרטים, הוא חשוד כי לפני עשור הביא במרמה לחדרו את שתי המתלוננות, ושם ביצע באחת מהן זממו.

במהלך העימות אמר החשוד למתלוננת: "אני בכלל לא מכיר אותך, את שקרנית ומנסה לסחוט ממנה כספים. את הייתי נותן לך כסף בתביעה האזרחית היית מוחקת את התלונה". המתלוננת ענתה לו: "אתה שיקרת לי, ניצלת את התמימות שלי. לקחת אותי במרמה לחדר בבית מלון ושם עשית לי מה שעשית".

לא מדובר בעימות הראשון במסגרת הפרשה. גורם במשטרה מוסר כי היה עימות מתוח, ושהמתלוננת התנהגה באומץ רב. בשבוע הבא יתקיים עימות נוסף, כשבסיום כלל העימותים במשטרה מתכוונית לערוך עימות נוסף בין שתי המתלוננות לבין הזמר עצמו.

מפגינות תומכות במתלוננות נגד אייל גולן
מפגינות תומכות במתלוננות נגד אייל גולן

כזכור, לפני כארבעה חודשים, ושמונה שנים לאחר שהתיק נגד אייל גולן ומעורבים נוספים נסגר, עורכות הדין המייצגות שתיים מהמתלוננות הגישו לפרקליטות ערר נגד סגירת התיק. המתלוננת נ' סיפרה אז במהדורה המרכזית על תחושותיה: "הבן אדם הזה מבחינתי הוא השטן. אנחנו נלחמות כדי שהוא ישלם את המחיר, כי מגיע לו. כי הוא עשה מעשים איומים והוא נתן לחברים שלו את הלגיטימציה ואת היכולת ואת המקום לפגוע בנו. הוא לא ראוי להיות מושא להערצה".

לפני כחודשיים, כשהיא מלווה בעורכות דינה, הגיעה נ' לעימות מול מושיקו שם טוב, שהיה כדורגלן בליגות הנמוכות וחבר בפמליה שהקיפה את הזמר המפורסם. הוא טען שיחסי המין היו בהסכמה, אך על פי החשד הוא סיפק לקטינות המעורבות סמים ואלכוהול. "היא הצליחה לעמוד מול מי שפגע בה בצורה איתנה".