"ניסיון השתקה": יו"ר האגודה למען הלהט"ב זומנה לחקירה

הילה פאר, העומדת בראש האגודה לזכויות הלהט"ב וממובילות המאבק במהפכה המשפטית, זומנה לחקירה במשטרת לב תל אביב. בשלב זה המשטרה מסרבת למסור פרטים נוספים. "בושה שמדינת ישראל הגיעה לימים שהיא רודפת אחרי הקהילה"

הילה פאר
הילה פאר | צילום: פייסבוק

יו"ר האגודה למען הלהט"ב הילה פאר, ממובילות המאבק במהפכה המשפטית, זומנה היום (ראשון) לחקירה במשטרת לב תל אביב בגין "הפרעה לסדר הציבורי". במשטרה סירבו למסור פרטים נוספים.

מהאגודה למען הלהט"ב נמסר: "זימונה של העומדת בראש האגודה לחקירה במשטרה הוא ניסיון השתקה בזוי ושפל. המשטרה מסרבת לזמן לחקירה את מחוללי הלהט״בופוביה אבל היא כן מזמנת את מי שנאבק לביטחון ושוויון עבור להט"ב. רדיפת הקהילה הגאה שהתחילה במינויו של אבי מעוז נמשכת במשמרת של בן גביר כשר המשטרה. בושה שמדינת ישראל הגיעה לימים שהיא רודפת אחרי הקהילה".

עו"ד גבי לסקי המייצגת את פאר אמרה: "סדרת חקירות השווא והרדיפה נמשכות. נדמה כי משטרת ישראל עסוקה יומם וליל ברדיפת פעילים למען הדמוקרטיה ולא בעבודתה להגן על הציבור. הגיעה השעה שהמפכ"ל יורה לאנשיו להפסיק לרדוף אנשי מחאה".

עו''ד גבי לסקי
עו''ד גבי לסקי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ממטה המאבק "חופשי בארצנו" נמסר בתגובה: "מטה המאבק מגנה בשאט נפש את הרדיפה האישית נגד מובילי ארגונים וזימונם לחקירות הפחדה. רדיפה פוליטית מסוג זה תוביל לתוצאה אחת בלבד: התחזקות ההתנגדות ופגיעה בשיתוף הפעולה הראוי עם המשטרה. ממשלה שמסמנת אמנים ורודפת אנשי מחאה לא מפחידה אותנו, אלא רק מחזקת את צדקת דרכנו".