אחרי ששוחררו - הוארך מעצרם של שני חשודים בתקיפה בעכו

שניים מארבעת החשודים שנעצרו עד כה שוחררו בתנאים מגבילים, אך המשטרה ערערה וביהמ"ש המחוזי האריך את מעצרם בשלושה ימים. בריאיון לחדשות 13 סיפר בניה מועטי, שהותקף יחד עם אחיו אלקנה אמש בעיר העתיקה על-ידי קבוצה של כ-20 צעירים ערבים: "הם באו עם אלות וסכינים וצעקו לעברנו: בואו נראה אתכם גברים"

זמן צפייה: 02:22

בית המשפט המחוזי בעכו האריך הערב (חמישי) בשלושה ימים את מעצרם של שני קטינים כבני 16, החשודים בתקיפת שני האחים אמש בעיר העתיקה, זאת לאחר שמוקדם יותר ערערה המשטרה על שחרורם הערב בתנאים מגבילים. מחר יתקיים דיון בבית המשפט השלום בחיפה בעניינם של ארבעה מעורבים נוספים שנעצרו היום בחשד למעורבות באירוע. קודם לכן הודיעה המשטרה כי עצרה שני חשודים נוספים במעורבות במעשה, כבני 17-16.

אלקנה ובניה מועטי, שני אחים בני 19 ו-21, הותקפו על-ידי קבוצה של כ-20 נערים ערבים. השניים, לטענתם, בסך הכול ביקשו לדוג בנמל. "הם צעקו לעברנו: בואו נראה אתכם גברים", סיפר בניה לחדשות 13. "הם לא אהבו את זה שהיינו שם. זה היה נראה מאורגן מראש. הם באו עם אלות וסכינים".

פציעות נער תקיפה עכו עיר עתיקה מקלות סכין
אחד האחים מעכו שהותקף

אביהם של השניים סיפר כי האירוע החל כשבנו הצעיר יותר הלך לנפח צמיג בטרקטורון שלו בתחנת דלק ובשלב מסוים הגיעו ארבעה נערים בני 18-17 והחלו להתגרות בו. הוא ביקש מהם להניח לו ועזב את המקום. בהמשך הגיעו שני האחים לנמל בעיר העתיקה בעכו ונעמדו לצד שני דייגים מבוגרים ודגו ביחד והכול היה כשורה.

לדברי האב, לפתע הגיעו עשרות צעירים והחלו להתגרות בהם ולאיים - ואז תקפו אותו במקלות ובסכין. "מי שהוביל את התקיפה היה אחד מהצעירים שהתגרו בבן שלי בתחנת הדלק קודם לכן", סיפר האב.