6 חשודים באונס קבוצתי של קטינה כבת 14: "סיפקו סמים ואלכוהול"

במשטרה אמרו כי החקירה נפתחה לפני כשבוע, בעקבות דיווח על קטינה מתחת לגיל 14 שנאנסה על-ידי הצעירים, תושבי ואדי ערה וג'אסר א-זרקא. אחד מהם - החשוד המרכזי, "הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות, ולאחר שנפגשו בחדר במבנה נטוש במרכז העיר סיפק לה אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה - היא אולצה לקיים יחסי מין עם שניים מחבריו"

זמן צפייה: 00:58

המשטרה הודיעה הבוקר (ראשון) כי עצרה שישה חשודים בחשד שאנסו קטינה מתחת לגיל 14 בנתניה, תוך שהדיחו אותה לשימוש בסמים ובאלכוהול. לפי המשטרה, "חוקרי תחנת נתניה פתחו לפני כשבוע בחקירה מורכבת ורגישה עם קבלת דיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על-ידי החשוד המרכזי".

עוד נאמר כי החשוד המרכזי, תושב ואדי ערה בן 24, הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר מכן נפגש עמה בכיכר העצמאות שבעיר. לאחר מכן הוא לקח אותה, לפי החשד, לחדר במבנה נטוש במרכז העיר - שם סיפק לה אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה - היא אולצה לקיים יחסי מין עם שניים מחבריו.

"בהמשך", אמרו במשטרה, "נאנסה הקורבן גם על-ידי החשוד המרכזי וחבריו עוד כמה פעמים כשהחשוד הביא אותה לאותו מקום באמתלות שונות". ככל הידוע, מדובר על שני מפגשים.

מהמשטרה נמסר עוד כי החוקרים עצרו את החשוד המרכזי וחמישה מחבריו - כולם תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא - ומעצרם הוארך בהתאם לחשדות נגדם. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.