תיעוד: תקף צוות רפואי בבית חולים והכה נער שהעיר לו על מעשיו

כתב אישום הוגש נגד תושב עראבה בגין תקיפה של עובדת, מאבטחים ובן 16 בפוריה. בצילום מצלמות האבטחה ניתו לראות כיצד תוקף הנאשם את האנשים במקום ובסופו של דבר נעצר

זמן צפייה: 00:29

בית המשפט המחוזי בנצרת הגיש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב עראבה בן 44 בגין תקיפת עובדי בית החולים פוריה. מחקירת המשטרה עולה כי הגבר, שהיה מאושפז בבית החולים בעת הזו, תקף וניסה לחנוק עובדת של המקום. לאחר מכן, הכה ושבר את ידו של נער שהעיר לו על מעשיו ואמר לו כי "זה לא יפה". לבסוף, מאבטחי בית החולים שהוזעקו למקום ספגו אף הם ממנו אלימות.

כוח שיטור שהגיע למקום עצר את הגבר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט על פי בקשת המשטרה. הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של גרימת חבלה חמורה, תקיפת עובד ציבור, איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי. כמו כן, פרקליטות מחוז צפון הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נאבקים על חיי הילוד מהתאונה הקטלנית: "סיכוייו לשרוד – קטנים"

ארה"ב: ילד ישראלי בן 8 טבע למוות בתאונת שיט בניו יורק

אב התינוקת שמתה בטיסה מתאילנד: "ילדה קסומה שהביאה אור ואהבה"

תקיפת המאבטח בית חולים פוריה
תקיפת המאבטח בית חולים פוריה | צילום: מצלמת אבטחה, מרכז רפואי פדה-פוריה

במהלך חודש אוגוסט תיעדה מצלמת האבטחה בחדר המיון של המרכז הרפואי בני ציון שבחיפה אלימות קשה -גבר כבן 30 שהגיע לחדר המיון עם בן משפחה, תועד כשהוא צועק ומאיים בידיו על הצוות הרפואי שמאחורי הדלפק, ולאחר מכן מכה את אנשי הצוות הרפואי והמאבטחים. החשוד הכה באגרוף את הרופא שנפגע, התגונן והגן בידיו גם על האחיות. למרות הכול, החשוד המשיך בתקיפה האלימה.

לבסוף, צוות האבטחה של המרכז הרפואי הוזעק לחדר המיון. בתיעוד ניתן לראות את המאבטחים מבקשים מהחשוד להתלוות אליהם אל מחוץ למחלקה, אך הוא תקף גם אותם – והוא צולם כשהוא פוצע שניים מהם. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים ממעצרו, שכוללים בין היתר צו הרחקה מבני ציון.