התלמידה מדברת לראשונה: "המורה רצתה שנוריד פרופיל שלא תפוטר"

לאחר הרחקת המורה אושפזה התלמידה בת ה-14 בבית חולים פסיכיאטרי. בשיחה עם חדשות 13 היא מספרת על הקשר בינה לבין המורה, ששוחררה בינתיים למעצר בית: "הרגשתי בטוחה לידה, היום אני מבינה מה היא עשתה"

זמן צפייה: 06:48

"היא לא פחדה. היא הלכה איתי לכל מקום". מאז מעצרה של המורה מהצפון שחשודה שביצעה עבירות מין בתלמידתה בת ה-14, נועה (שם בדוי), מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי. בהסכמת אמה שוחחה התלמידה עם חדשות 13 וסיפרה על הקשר עם המורה, שהייתה המחנכת שלה ושוחררה השבוע למעצר בית.

"הרגשתי שהיא נותנת לי חום ואהבה. שאני בטוחה לידה", היא מספרת וחושפת: "היא אמרה שהיא רוצה שנוריד פרופיל כדי שלא יפטרו אותה. החזקנו ידיים מתחת לשולחן ונגענו אחת בשנייה. היא צריכה להיות אחראית למה שקרה. היא הייתה צריכה לעצור את זה בזמן הנכון. היום אני מבינה מה היא עשתה".

המורה מהצפון, חשודה בעבירות מין כלפי תלמידתה
המורה מהצפון, חשודה בעבירות מין כלפי תלמידתה

אמה מיכל (שם בדוי) עדיין מתקשה לעכל את מה שאירע. "המורה לא הפסיקה להתקשר", היא מספרת לחדשות 13. "הילדה נסגרה פעמים רבות בחדר וחיפשה פרטיות. זו לא הייתה הילדה שלי. פניתי לבית הספר ואמרו לי שהמוסד נותן יחס אישי לילדים. ברגע שאנשי מקצוע נותנים תשובה כזו, את נוטה להאמין".

שיחה ששמעה חברתה של התלמידה הדליקה נורות אדומות והיא סיפרה לאמא. "הבנו שאין פה שום יחס אישי אלא מתנהלת אהבה. ראיתי התכתבויות, תכנים מיניים. המחנכת ביקשה לאורך כל הזמן למחוק את ההודעות. הן קיימו יחסי מין".