חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו ירויים בדירה בפ"ת

המשטרה הוזעקה לרחוב עין גנים בעיר, ומצאה את הגבר והאישה, בני 62 ו-57, כשהם סובלים מפצעי ירי בפלג הגוף העליון. גורמי הרפואה קבעו את מותם במקום. הגבר היה מאבטח והחזיק אקדח ברישיון

זמן צפייה: 00:33

חשד לרצח והתאבדות: גבר בן 62 ואישה בת 57 נמצאו הערב (שישי) בדירה ברחוב עין גנים בפתח תקווה כשהם סובלים מפצעי ירי בפלג הגוף העליון. המשטרה הוזעקה למקום וגורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותם במקום. השניים היו בני זוג. הגבר מאבטח, ככל הנראה במוסדות חינוך, ומחזיק אקדח ברישיון. בנה של האישה הוא זה שמצא את הזוג ללא רוח חיים.

פרמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר כי "הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פוטין צפוי להודיע על חנינה לנעמה יששכר בביקור בישראל

פרסום ראשון: בר רפאלי שילמה שמונה מיליון שקלים בגין חובות מס

תעלומה בתאילנד: מה קרה לישראלי שנהרג לאחר שנפל ממונית?

הזירה בפתח תקווה
הזירה בפתח תקווה | צילום: חדשות 13

אתמול נחנק למוות גבר בן 57 ברחוב השחם שבפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. גבר בן 50 נעצר בחשד לביצוע המעשה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן, שעובד בשמירה, ככל הנראה הזמין אמש כמה חברים לביתו. הנוכחים שתו אלכוהול, ועל פי החשד בשלב מסוים בן ה-57 והחשוד רבו, ואז האחרון, שהיה שתוי גם הוא, חנק את חברו למוות.

יום קודם לכן נמצאה אישה בת 33 נמצאה בביתה ברחוב הגליל שבכרמיאל ללא רוח חיים כשעל גופתה סימני דקירה. צוות מגן דוד אדום הוזעק לדירה, ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה עיכבה לחקירה חשודה כבת 30 ששהתה עם הקורבן בדירה. מעצרה הוארך הערב עד ליום חמישי בשבוע הבא.