החשוד בהתחזות לפסיכולוג ואונס מטופלת: אריאל קווט, בן 50 מיפו

הותר לפרסום שם החשוד בהתחזות ובביצוע עבירות מין בצעירה בת 30. לפי החשד, שפורסם לראשונה בחדשות 13, קווט התחזה לפסיכולוג צבאי ולמהפנט, והציג את הדירה אליה זימן את המתלוננת כקליניקה

זמן צפייה: 01:17

הגבר שעל פי החשד התחזה לפסיכולוג, אנס וביצע עבירות מין נוספות במטופלת שלו - הוא אריאל קווט, בשנות ה-50 לחייו מיפו. כך הותר לפרסום היום (חמישי).

על פי החשד, שפורסם לראשונה בחדשות 13, קווט התחזה לפסיכולוג צבאי בדרגה גבוהה, למטפל רגשי ולמהפנט, והציג את הדירה שאליה זימן את המתלוננת כקליניקה שלו. הוא טען בפניה כי הוא מבצע טיפול לשחרור מועקות שכולל מגע, ובמהלכו - כך על פי החשד - אנס אותה.

אריאל קווט, חשוד שהתחזה לפסיכולוג ואנס מטופלת
אריאל קווט, חשוד שהתחזה לפסיכולוג ואנס מטופלת

אתמול ערכו חוקרי מרחב יפתח במחוז תל אביב במשטרה עימות בין המתלוננת, צעירה תושבת המרכז כבת 30 שמיוצגת על ידי עו"ד כנרת בראשי, לבין החשוד. בראשי מסרה: "חודשים ארוכים של סבל הגיעו לקיצם. מדובר באישה אמיצה שעמדה ברצח נפשי. אני מאמינה שעם פרסום שמו יגיעו מתלוננות נוספות".

עו"ד ישר יעקובי שמייצג את החשוד מסר כי "הלקוח שלי כופר בכל החשדות ומוסיף לא מעט פרטים שיכולים לשפוך אור על טיב ההתנהלות של המתלוננת. נקווה שמשטרת ישראל לא תנהל חקירה חד כיוונית ותבדוק את דברי הלקוח שאותם לא אפרת בשל צנעת הפרט. בכל מקרה, אם היחידה החוקרת לא תעמיק בחקירתה, אנו נדאג שהתמונה הכוללת תתפרס בפני בית המשפט בבוא העת".

Whatsapp Image 2020 12 17 At 1
Whatsapp Image 2020 12 17 At 1
עו''ד כנרת בראשי
עו''ד כנרת בראשי

עו''ד ישר יעקובי
עו''ד ישר יעקובי