נתפס על חם: נלכד סוהר שהציע לבני 13 תשלום עבור יחסי מין

ד' נעצר בחשד לפדופיליה לאחר שפנה ברשת לשני נערים ושידל אותם לקיים איתו יחסי מין. במהלך השיחות שלח להם תמונות עירום והודעות בשפה בוטה: "אני רוצה לעשות איתך סקס; זה ילך איתנו לקבר"

זמן צפייה: 03:06

ד', סוהר בשירות בתי הסוהר מאזור הצפון, נלכד בשבוע שעבר לאחר שהציע מאות שקלים למי שחשב שהם ילדים בני 13 כדי שיקיימו איתו יחסי מין. הוא נעצר בחשד לפדופיליה ומעצרו הוארך בשבוע. מחר (שלישי) יתקיים דיון נוסף בבית המשפט.

המעקב אחר ד' התחיל לפני חודש, כשהסוהר הוותיק פנה ברשת למי שהציג את עצמו ילד בן 13 והמשיך להתכתבויות ושיחות ארוכות איתו ועם חבר שלו, באותו הגיל. "אני מבין שאתה ילד בן 14. השאלה, מה אתה רוצה לנסות? ממה אתה רוצה להתחיל? אני רוצה לעשות איתך ועם חבר שלך סקס", כתב ד'.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

פנטהאוז ב-25 מיליון ש"ח: האם כדאי להשקיע בשוק הנדל"ן בדובאי?

נתניהו רוצה בחירות, אבל מאוחר יותר – האם גנץ יתקפל? • פרשנות

חשד למתקפת סייבר על חברת ביטוח ישראלית: מידע של לקוחות דלף

סוהר שהציע לבני 13 תשלום עבור יחסי מין נלכד
סוהר שהציע לבני 13 תשלום עבור יחסי מין נלכד | צילום: צילום מסך

במהלך החודש האחרון שידל ד' את השניים שוב ושוב לקיים איתו יחסי מין, לשלוח לו תמונות עירום והכול בשפה בוטה מאוד. הוא ידע היטב שמה שהוא עושה לא חוקי, אך המשיך בכל זאת. "אני יודע טוב מאוד, מה אסור ומה מותר, אבל מה שאנחנו עושים, זה נשמר בין שלושתנו בלבד ואני סומך עליכם. זה ילך איתנו לקבר", כתב.

כשהשניים החלו להתבלט הציע להם ד' תשלום. כלומר משדל אותם לכאורה לזנות. "אל תדאג. אם הבטחתי לך שאני אשלם, אני אשלם. יש לך כבר מאתיים שקל". ד' שלח להם תמונות של תעודת הסוהר שלו, של המדים וקבע איתם פגישה ביום רביעי האחרון. "אתם תזרמו איתי מחר שאני אבוא? אני לא רוצה להגיע ואז תגידו לי, לא, אנחנו לא אוהבים את זה, אנחנו לא עושים את זה", כתב לשניים.

בנקודת הפגישה, עיר במרכז הארץ שרחוקה ממקום מגוריו של ד', חיכו לו לוכדי הפדופילים של אבי דוביצקי. בפגישה איתם הודה ד' כי מדובר בטעות וכי דבריו אסורים. כשנשאל אם הוא מכיר פדופילים מתוקף תפקידו השיב בחיוב ואמר כי הם "חולים ומסכנים".

עורך הדין עידן רז, שמייצג את ד' מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי מדובר באדם נורמטיבי שמכחיש את כל החשדות נגדו. ואילו משירות בתי הסוהר נמסר כי ככל שתתקבל אינדיקציה מהמשטרה, נפעל בעניינו בהתאם לנהלים.