כפי שפורסם בחדשות 13: הפרקליטות מבקשת שמילצ'ן יעיד בווידאו

בעקבות מצבו הבריאותי של איש העסקים והמיליארדר המקורב לרה"מ בנימין נתניהו, בפרקליטות מבקשים שיעיד מרחוק על חלקו בתיק 1000. בנובמבר האחרון נפגשו אנשי הפרקליטות עם המיליארדר בביתו ועדכנו כי מצבו הבריאותי בעייתי

מילצ'ן ונתניהו | צילום: רויטרס

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) בקשה לבית המשפט שהמיליארדר ארנון מילצ'ן יעיד בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחת וידאו - כפי שפורסם בחדשות 13. זאת, לאחר שצוות מטעם הפרקליטות נפגש עם המיליארדר בחודש נובמבר האחרון. פרקליטי נתניהו צפויים להתנגד לבקשה.

לאחר הפגישה, מסרה הפרקליטות לצוות ההגנה של נתניהו עדכון על מצבו הבריאותי של מילצ'ן - שכולל בעיות בריאותיות רבות. בעקבות מצבו הרפואי, הגישו בפרקליטות לבית המשפט בקשה להעיד את מילצ'ן בווידאו.

בנימין נתניהו
נתניהו בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כמו כן, במהלך הפגישה עם נציגי הפרקליטות - שכלל את ליאת בן ארי וצוות תיק 1000 - דיברו הצדדים גם על חלק מתוכן עדותו המתוכננת של המיליאדר, שמאשר את עדותה של הדס קליין.

בעבר, פורסם בחדשות 13 כי בפרקליטות חוששים שמא מילצ'ן בכלל לא יעיד במשפט נתניהו. לא זו בלבד, בפרקליטות חוששים מכך שמילצ'ן, שנחשף למסע ההכפשה אותו חוותה העוזרת האישית שלו הדס קליין, בעת שהעידה במשפט - יעדיף להימנע ממתן עדות מחשש שהוא יאלץ לעבור את אותו מסע.

הדס קליין בבית המשפט, היום
הדס קליין בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כאמור, בפרקליטות רוצים לוודא שהוא יעיד, כמו גם לוודא את מצבו הרפואי - זאת מטרתם העיקרית. אם הוא יגיד להם שהוא מוכן להעיד בקרוב, ייתכן ונציגי הפרקליטות יחלו בתהליך רענון העדות שלו, וברגע שהוא יהיה מוכן - תתחיל עדותו במשפט. הצפי הוא שזה יקרה בחודשים הקרובים.