המשטרה פרצה לאולם – ואספה צילומים שתיעדו שוטרים שגנבו • צפו

אחרי ששוטרים לקחו חפצים יקרים לאחר שפיזרו מסיבה, המשטרה הגיעה למקום - בלי לבקש את רשות הבעלים. אחד המשתתפים נעצר 5 ימים לאחר האירוע: "אמרו לי 'אתה הלכת צעד אחד קדימה, גם אנחנו נלך"

זמן צפייה: 02:06

שלושה שוטרים פרצו אמש (ראשון) ללופט ריק בבת ים באמצעות כלים מיוחדים, במטרה לגשת למחשב ולאסוף ממנו תיעוד ממצלמות האבטחה בו נראו לכאורה שני שוטרים יס"מ בעודם גונבים חפצים אישיים ממשתתפי מסיבת יום הולדת שהתקיימה בשבוע שעבר במקום - כך עולה מתיעוד שהגיע לחדשות 13.

לטענת בעלת הלופט, במשטרה אפילו לא ביקשו ממנה לפתוח בעבורם את הדלת וגם לא עדכנו אותה לאחר ששהו שם. "אף אחד לא התקשר אליי ולא שאל אותי, או ביקש אישור להיכנס למקום". בעקבות כך, עורכת הדין עדן נחום שיגרה פנייה חדשה למח"ש בחשש לניסיון שיבוש מצד החוקרים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ קורא לחיבורים נגד נתניהו: "מוכן להקריב הרבה כדי שילך"

נתוני האוצר: גירעון חסר תקדים של 160 מיליארד שקלים ב-2020

סקר הלמ"ס: 46% מהעובדים בחל"ת לא ישובו לעבודה גם אחרי הסגר

שוטרים נכנסו ללופט לאחר שפרצו אליו באמצעים מיוחדים
שוטרים נכנסו ללופט לאחר שפרצו אליו באמצעים מיוחדים | צילום: מצלמת אבטחה

"אנו מקווים שמשטרת ישראל תלמד להקיא מתוכה את מי שסרח ואנו מקווים כי המחלקה לחקירות שוטרים תמצה את הדין עם השוטרים שלכאורה גנבו, ועם האחראים עליהם שהתנהלו כפי שהתנהלו", אמרה נחום. עם זאת, חמישה ימים לאחר האירוע, במשטרה עדיין לא יודעים להסביר מה עלה בגורלם של התיקים, הארנקים והמתנות שנלקחו ביום בשבוע שעבר.

בד בבד, חמישה ימים לאחר ההתקהלות הבלתי חוקית בלופט, ואחרי שכבר הוגשה תלונה במח"ש בעקבות האירוע, הגיעו בלשים לביתו של יוסי זיו, שממנו השוטרים לקחו מתנות במהלך מסיבת יום הולדתו. "במקום לחקור את השוטרים שגנבו את המתנות שלי, הם הגיעו ועצרו אותי, זרקו אותי בתוך תא בלי אוכל ובלי מים". עוד הוסיף זיו כי אחד הקצינים החוקרים אמר לו: "אתה הלכת צעד אחד קדימה, אנחנו נלך כמה צעדים קדימה".

תגובת משטרת ישראל: המשטרה מנהלת את חקירותיה במקצועיות, וכלל פעילותיה מתבצעות כדין. החיפוש בוצע על פי צו בית המשפט בהתאם לצרכי החקירה ובתיאום כלל הגורמים הרלוונטיים. כל טענה נמהרת המטילה דופי בעבודת המשטרה - ראוי שתידחה על הסף".